Pepperkakehus

Litt tidlig for det sier du? Neida, ikke her hos meg.

Ettersom jeg kun driver med slike småprosjekter når det gjelder strikking, så fant jeg ut at jeg skulle prøve å strikke pepperkakehus .

Du som har fulgt meg en stund har sikkert fått med deg at jeg har heklet pepperkakehus tidligere. Det kan du lese mer om her.

Nå blir det spennende å se om det går like greit å stive dette Huset.

Men først gjenstår montering m.m.

20190514_203623

 

#pepperkakehus #strikke #perlestrikk #hekle #håndarbeid

 

 

5 kommentarer
      1. Tusen takk for det. Ja, artig med et hekla, og nå et som er strikka. Jeg har kost meg, rolig og godt i sola. Bare meg og mannen 😉🙂 Håper dere også har hatt en fin dag. ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg