Peanøtter

Her om kvelden fikk jeg sånn plutselig lyst på peanøtter, men hadde ikke det i hus, så da ble det ikke nøtter til hverken Askepott eller meg 😉😁

Når det så nærmet seg helg, tenkte jeg at jeg skulle kjøpe en pose peanøtter. Men så kom mannen min hjem etter handletur i går og sa at han hadde kjøpt 4 poser med peanøtter. (Ihvertfall det jeg hørte at han sa) Det var da snilt tenkte jeg, men det var jo voldsomt å kjøpe 4 poser. Vi spiser ikke så mye akkurat.

Når jeg så handla på Kyrksæterøra i går, tenkte jeg at, peanøtter har vi jo mye av, så det trenger jeg ikke kjøpe.

Da vi kom fram til Huset i Gjengstøa og pakket ut alle varene, så var det en pose med nøtter. Den sa Olav at jeg skulle bære i kjelleren.

Ser du 4 poser Polly peanøtter her du?

Nei, ikke jeg heller!

Så det jeg burde hørt, var at han hadde kjøpt nøtter, 4 kilo, til ekorn og fugler. 🙄

Her har jeg gått og gleda meg til Polly Peanøtter, også var det ikke meg han tenkte på, men dyrene 😁😂

Jaja, da sparte jeg de kaloriene. Tar meg en sjokolade istedet jeg 😁 God lørdag! 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg