Påsken er over for denne gang ☺️

En fin påske er over, og vi har feiret med barn, svigerbarn og barnebarn.

Vi hadde ungene innom her torsdag formiddag, og vi var ute en stund med dem.

De kom med bursdagsgaver til oss 🙂

 

Så ble vi bedt på kaffe hos våre hyttenaboer på verandaen deres på ettermiddagen, og nøt varmen fra sola et par timer sammen med dem.

Langfredag slappet vi av alene hele dagen, for det tar på å være sosial.  😉

Er vi ute, så dukker det ofte opp noen som går forbi, og da blir det litt skravling med dem også 😄

Påskeaften spiste vi middag på hytta hos ungene. Her har ikke alltid maten kommet på bordet enda

Vi leverte 2 lammelår et par dager før, og ba oss selv på middag. Nok en kveld hvor vi kunne nyte sola på verandaen deres. 🌞

 

1. Påskedag kom hele gjengen på vafler og sjokoladekake hos oss, for de ville feire bestefar og bestemor sine bursdager i april med oss.🥰

Veldig koselig, veldig livlig, og et par minnerike timer. 🥰

Alltid artig å ha dem her, for de synes det er spennende å stikke opp på korallrommet, og finne leker, og ikke minst legge seg i sengene og slappe av litt.

Turen til og fra hytta påskeaften.

 

Vi har hatt det fint, men det har blitt litt mye sosialt, og sol og gåturer, så i dag har vi ikke vært i god form. Litt dårlig søvn ble det og det hjelper ikke det heller 😁

Vi har ikke hatt på langt nær så mye sosialt som jeg har vært vant til før, men må nok bare innse at en ME kropp ikke klarer like mye 😳

Vi har hatt en rolig dag i dag. Bare litt klesvask, husarbeid, middagslaging og pakking av klær m.m. Ja, det ble vel litt mindre rolig for meg enn jeg burde hatt, men i morgen drar vi på tur, og det er familien min i Halden og omegn som står for tur nå.

Det skal bli godt å se dem, og jeg håper jeg får litt mer energi,  så jeg klarer alt vi skal.

Håper du har hatt en fin påske du også 🙂🌼

22 kommentarer
    1. Koselig å høre om alt det hyggelige og sosiale som har vært hos dere i påska 🙂 Jeg håper at formen holder, sånn at dere også får en super tur til Halden, inkludert alt som skjer der 😉

      1. Tusen takk for det Kari 🥰 Turen gikk fint i dag, og vi mellomlandet i ettermiddag. Litt avslapping og mat, så sovnet jeg nesten på senga, men var litt tidlig å ta kvelden, og for sent for middagshvil, så jeg tok en lang dusj i stedet. 😄

    2. Det ser ut til at dere har hatt en flott påskefeiring.🐥🐣
      Det blir nok godt med noen rolige dager nå.🤗
      Fint at våren er kommet til dere også.🌱
      Flotte bursdagsgaver dere fikk.🌹🎁

      1. Tusen takk for det. Vi hadde en veldig fin påske, og det blir nok ikke veldig rolige dager denne uka, men skal nok få slappet av på hotellet innimellom 🙂
        Det var veldig fine bursdagsgaver ☺️

    3. En fin påske ser det ut til 🙂
      Man blir sliten av mye sosialt – så greit at det ikke pågår noe hver eneste dag og tid på døgnet 😀 God ny uke til dere!

    4. For en koselig påske dere har hatt med familien rundt dere 🥰 Alltid hyggelig å gå på besøk og få besøk, men det er også godt å en dag eller to for seg selv. Påsken er over for denne gangen, og i dag er det hverdag for mange. Selv forsøker jeg å få i gang kroppen etter at den begynte å protestere veldig i går… Ønsker deg en fortsatt fin tirsdag, klem 🤗

      1. Tusen takk for det. Ja, vi hadde en veldig koselig påske, og veldig godt å være sammen med familien ☺️
        Håper du får kroppen i gang igjen raskt. Tungt når den streiker 🙄 God tirsdagskveld. Klem 🥰

    5. Fint å komme til bloggen din igjen, – med fin påske.

      I dag “googlet jeg noe”, og kom til den gangen du kastet ballen med bekymringene dine til Gud, – og det hjalp. (https://heidisverden.blogg.no/bekymring.html)

      Det minner meg om den gangen jeg skrev:
      JEG MØTTE VEGGEN, – MEN HVOR BLE DEN AV? (Google finner den 🙂 )
      Det var om den gangen jeg lurte på om jeg måtte legge ned gründer-bedriften, fordi det var usikkert.
      Det var da jeg opplevde – plutselig – en enorm glede og fred.

      1. Så koselig at du plutselig dukket opp her igjen. Google er kjekt 😉
        Måtte inn og lese ditt innlegg om å møte veggen…veldig sterkt å lese! 🙂
        God søndagskveld!

    6. Så fint å lese om påska di. Dn har vært aktiv ser jeg. Skjønner det kan bli mye, men så er det sikkert koselig også med mye folk. Jeg måtte bruke forrige uke på å akklimatisere meg. Håper du har det bra, tenker ofte på deg. Klem <3

      1. Tusen takk for det. Koselig at du tenker på meg ☺️ Blir litt lettere nå å besøke hverandre 😉
        Trenger noen dager på å akklimatisere vi også nå 😄 God klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg