Pannebånd

I helga strikket jeg pannebånd i dobbel perlestrikk. Det var artig å prøve,  og jeg syns det ble fint. Jeg fant oppskrift HER

Fargen ble litt annerledes i lyset inne

20190302_185845

Her ser du fargen sånn den er. Idag fikk jeg testet det også. Sur og kald vind, men jeg holdt meg varm 😀

20190304_114052

Litt kræsj med fargen på jakka, men det får gå. 😉

Nå har jeg begynt på et smalt pannebånd med enkel perlestrikk og en farge.

Ettersom frisk luft ikke gjør oss syke, så gikk vi oss en liten tur for å se om hodepine og kvalme kan gi seg. Olav ble hjemme fra jobb i dag. Jeg skal jobbe tirsdag og torsdag denne uka, og da må jeg være frisk.

20190304_095614

 

#pannebånd #strikking #tur #kvalm #hodepine #hverdagen #perlestrikk

 

16 kommentarer
    1. Der var er flott pannebånd, og jeg syntes ikke farget crashet nevneverdig med jakken din. Jeg har aldrig strikket dobbelt perlestrikk, men fint ble det 😊

      Godt dere føler dere litt bedre i dag, og da er det godt med litt luft.

      Selv klarte jeg å brekke to tør i går, og sitter med benet på krakken i dag. Jeg har byttet navn på bloggen min, og du finner den her: https://nouw.com/veraxxlynn

      1. Tusen takk for det. 🙂 Huffda, hvordan fikk du til det da? Ikke noe godt å brekke tær, også to på en gang da 😥🙄 God bedring! Jeg skal finne bloggen din 😉

        1. Det var skikkelig vondt, og jeg viste ikke at jeg kunne så mange spennende ord 😉 Jeg sparket bort i dørkarmen med venstre foten, og jeg hørte det sa knakk 🥺

    2. Så kjempefint det ble 🙂 Jeg likte fargene kjempegodt!

      Kjempefine bilder 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    3. Morsomt å strikke litt mønster på sånne småting 🙂 Jeg strikket sånn i kluter 🙂 Fint om det er ensfarget, da kommer mønstre skikkelig fram 🙂

    4. Pannebåndet ble kjempefint! Det er fortsatt så kaldt at det er godt å ha noe som varmer ørene, så jeg har fortsatt luer liggende klar. Kanskje jeg skal strikke meg pannebånd jeg også? Har en del restegarn etter at jeg gjorde ferdig en genser.

      1. Tusen takk for det. Ja, det kan du gjøre. Veldig kjekt med pannebånd. 🙂 Nå strikker jeg et smalere for da ødelegger det ikke hele sveisen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg