Om jeg har gjort noe?

Våknet til en regnfull dag, og kjente at jeg bare hadde lyst til en rolig dag, med avslapning og litt maling

Nei, hadde ikke lyst til å male resten av veggen nede i kjelleren. Den skal jeg ta siden. Må samle opp litt energi først,  og få bort betennelsen. Du fikk kanskje med deg dette innlegget

Olav tok en tur bort til Atle, så da kunne jeg kose meg litt alene…tenkte jeg ☺️

Men jeg rakk bare å begynne på dette

..så var han tilbake. Atle var ute å satte line…han vil ha mer kveite tenker jeg 🙂

Vel, da fikk han tåle at jeg bråket litt 😉

Tok vel en halv time å få bort alt under belegget. Da var jeg svett 😄

Fikk satt på en klesvask, men da kunne jeg endelig gjøre det jeg hadde mest lyst til…

Male ☺️

Hadde ikke mer enn rukket å begynne før Atle kom hit. Så da var det å sette på kaffe, og la mannfolka skravle i fred nede…jeg fortsatte å male 😀

Det ble som vanlig noe annet enn jeg tenkte, men ble fargerikt ihvertfall ☺️

“Skogens mysterier”

Noen av dere har allerede sett det, for det ligger på Instakontoen

#heltenklemalerier

Malte et til, men der ble jeg ikke fornøyd med blomstene. Malinga som ble brukt på videoen jeg så på, var mye tykkere enn den jeg har.

Så her må jeg male mer, eller gjøre om helt

Det artige med å male, er at jeg får mer og mer lyst, og lærer noe for hvert bilde 🙂

Men selv om jeg koser meg med det, og det gir meg masse glede…så tapper det mye energi dessverre.

Så det ble sofatjeneste resten av dagen. Bortsett fra å lage middag da.

I dag ble det salt lange med poteter og kålrotstappe. Veldig godt 🙂

Resten av ettermiddagen har vi sett en film, og det er visst en ny film på gang nå.

Mannen har kommet i filmmodus igjen 😄

FriidrettsVM er slutt 😉

I går  kom endelig tigerlilja ut også. Vi har venta lenge på den.

Jeg huska ikke hva jeg hadde planta heller, så det var spennende. ☺️

Veldig flotte er de 😀

I dag spratt den 3 ut også. Får lyst til å male dem. Men er ikke flink nok til det…enda ☺️

Håper du har en fin mandag 😍

6 kommentarer
    1. Lurt å lytte til kroppen når man ikke har energi ja. Kjente selv at det var godt med en såkalt aktiv hviledag. Var sliten i kroppen etter 2 dager med loppemarked i koret som vi arrangerte.

      Likevel gikk jeg meg en rolig tur, og koste meg på turen.

      Jeg blir kjempeimponert over hvor superflink du er til å male 😍 Du imponerer. Det tenker jeg er en måte å slappe av på for deg?

      Ønsker deg en superfin mandags kveld, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk for det. Ja, jeg slapper av i hodet, men bruker nok en del energi, for jeg blir skikkelig sliten.
        Men det er veldig artig 😀
        Godt å roe ned litt innimellom, vi må det både du og jeg 😉
        Du er så flink til både gåturer og trening m.m.
        Koselig at du synes jeg er flink, er nok ikke like imponert selv, men har ingen ambisjoner, så jeg tar det som det kommer etterhvert.
        God klem ❤️

    2. Synd at du blir så sliten av malinga også, men uansett så koser du deg jo når du holder på! Det øverste bildet er så flott! Blomstene er også fine – spent på hva du gjør med det! Klemmer <3

      1. Tusen takk. Ja, jeg koser meg, så jeg må bare fortsette å male. Går fint å ikke sitte for lenge om gangen…kanskje 😉😄
        Får se om jeg får fikset litt på blomstene, eller hva jeg finner på. Prøver i morra tenker jeg. 🙂 God klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg