OL og vedkløving

Ja, du leste rett, her er det akkurat de to tingene som gjelder noen dager nå.  

I går var det søndag, men opp tidlig måtte vi for å se herrestafetten. Er jo OL bare hvert 4.år så det sier seg selv at vi må ha med oss en del av det ihvertfall. 

Vi sitter ikke oppe om nattan, der går grensa, men opp kl 7 det er greit. 🙂

Siden det er så bra vær, tok Olav noen dager fri slik at vi kan gjøre ferdig veden litt tidlig . Derfor var det bare å kle seg godt, og komme i gang etter frokost . 

Han starta med å kløve ved, men når jeg kom henta han kappsaga. Hadde en del lange trær som måtte kappes, og han vil helst unngå at jeg bruker den. Han tror visst jeg kommer til å kappe fingre m.m. 😉

Helt greit, jeg føler det bedre å kløve, så det var bare å sette i gang.  Gikk veldig greit i flere timer, men på slutten holdt ryggen på å gå av, og vi var veldig slitne. Så 15:30 ga vi oss for i dag . Står igjen et par timers jobb i morra. Men det klarer vi fint 🙂

Er jo skikkelig treningsøkt å jobbe med ved.  Kjennes godt på kroppen  😉

Det var 6 minusgrader da vi startet  men sola varmet godt etterhvert . Ble hele 3 plussgrader  🙂

 

En fin dag, og nå er det veldig godt i sofakroken, med OL på nett tv.

Håper du har en fin kveld, og at dagen har vært god. 🙂

 

#ved #sag #kappsag #kløving #sol #minusgrader #OL #blogg #hverdag #hverdagen

16 kommentarer
    1. Ja her i huset må vi også ha med oss OL..men ikke om natten…DET orker jeg ikke..men opp kl 0700..Så flinke dere er! ser slitsom ut..hihih Ha en god kveld!

    2. Ja, vedhogst er skikkelig trim 🙂 Så du følger med på OL ja, jeg har fulgt med litt jeg også. Men mest flaks når jeg får sett 😀

      1. frodith: Ja, må følge med litt. 😉 Ihvertfall langrenn, skiskyting og hopp…så litt når det passer. 🙂 Har ikke fått med meg så veldig mye ettersom jeg var borte forrige uke, men leser jo aviser 🙂

    3. Ser mest av og lignende på opptak jeg..men mest moro med det en ser direkte da :)) Godt å få ordna med veen tenker jeg..og deilig å få vært ute ..så ut som det var fint vær også :)) Ønsker deg en fin morgendag <3

      1. annebe: Takk for det. Ja, det var knallvær i går. Er det i formiddag også, så vi får gjort ferdig kløving og annet før vi drar til byen igjen. 🙂 Ønsker deg en fin dag! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg