Hva skal sykkelen hete?

God morgen 🙂

Fikk du med deg i går, at jeg har fått meg Elsykkel?

Bunny/Roger fant på navn til sykkelen min, og Gråtass er fint navn det, selv om jeg tenker på traktor når jeg hører det navnet.

Men som han skriver til svar på det, så er det mange som heter Heidi også, og ingen tenker på skiløper, eller en modell når de ser meg, og sier navnet mitt 😄  (litt omformulert fra det han skrev) 😁

Med andre ord, et navn skjemmer ingen, og får den personligheten det skal ha utifra den som bærer det.

Da tenkte jeg at, før jeg bestemmer meg for et navn, så kunne jeg jo spørre deg om hjelp.

Her er sykkelen. Sølvfarget med blå skrift

 

Hva synes du den skal hete?

Tar i mot alle forslag med takk, så få vi se hvilket navn jeg faller for 😀

God mandag! ☺️

20 kommentarer

Siste innlegg