Nye verandamøbler

Etter flere år med bare et par solstoler på verandaen, var det artig i går å komme over et veldig rimelig tilbud på møbler.

Verandaen/balkongen er endelig ferdigmala, og nå hadde vi lyst til å ha det litt koseligere her.

Så når Olav fikk se tilbudet på Europris i går, la vi gåturen innom der. Er så heldige å ha butikken 3 min unna.

Gåturen ble litt avbrutt av at vi handlet med det samme, fikk låne jekketralle, og dura hjem med det. Lempet alle delene ut av esken (det burde jeg tatt bilde av) også gikk vi en times tur.

Vel hjemme igjen var det bare å sette i gang å montere.

Det var mange deler og skruer som måtte i, og med Olav sin vonde tommel prøvde jeg meg litt da. Men så tok det visst for lang tid.  Drillen er ute i Huset i Hemne, så jeg ble sendt på butikken en gang til for å kjøpe drill. Den skulle koste 599,-

Jeg fant ikke akkurat den Olav ville ha, så jeg tok med en annen til samme pris, og gikk og spurte mannen i kassa. “Du har kommet til rett plass” sa han. Det viste seg at han holdt på å sette ned prisen på akkurat den drillen vi skulle ha. Så istedet for 599, kosta den nå 299,-

Det klaget ikke jeg på for å si det sånn 😉

Til og med 2 batterier fulgte med, måtte bare lades litt først  🙂

Så etter en god stund, kun avbrutt av sommermiddag, som besto av sommerkoteletter, ovnsbakte poteter, og salat, kunne vi sette oss i de nye møblene. 

Ble det ikke koselig 🙂

 

 

Bare det at inni kroken der blir det kjempe varmt. Og i går var den varmeste dagen på lenge her. Så det ble godt over 30 ° . Den gamle parasollen har gjort sitt, så nå skal vi ut og handle parasoll 😉

Det ene fører det andre med seg 🙂

 

Ikke sponsa innlegg 

#verandamøbler #møbler #drill #montering #varmt #blogg #hverdag #hverdagen

16 kommentarer
    1. Så flott..ja jeg har lyst på et sånt jeg også..men så er det om det blir brukt….Vi sitter liksom mest i godstolene ute…men det SER jo flott ut..og det er jo viktig det også…Så får se hva sommerbudsjettet viser når vi er ferdig med ferie..hihih…Kos deg!

    2. Gratulerer med innkjøpt. Kanskje vi bør også skaffe oss det:) Vi har bare to stoler og rundt bord på veranda og en ligge stol:) Vi har også gammel parasol:)
      Men vi bruker ikke mye av veranda vår. Enda hadde vi ikke sittet der og snart er sommeren over. Enten det er for varmt, for kaldt, blåste mye osv.
      Men det så flott ut hos dere:)

    3. Veldig fint :)) Deilig med en koselig uteplass 🙂 Så bra du fikk tilbudet på drillen..er så ergelig å komme et par dager etter å se at den er satt ned i pris.. Ha en fin kveld <3

    4. Så koselig det ble! Vi har snakket om å kjøpe noe tilsvarende, men det blir nok ikke i år heller. Får klare oss med stoler og bord en stund til. Skjønner at det er en skikkelig lun krok dere har 🙂

      1. Grete: Takk for det. Ja, vi ble veldig fornøyde. Vi har snakket om det i flere år vi også, men bestemte oss for å vente til verandaene i borettslaget var ferdigmalt. Også var det jo veldig rimelig dette. Holder til å begynne med, i noen år tenker jeg 🙂 For 3 300,- har vi nå fått salong, ekstra puter 6 stk, og to parasoller. Så det synes vi er helt innafor. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg