Ny mulighet?

I dag var det en spennende dag!   😀

Jeg har søkt mange jobber siste året, men har man fylt 50 og ikke har all verdens utdannelse, er det ikke så enkelt. Men endelig fikk jeg for en uke siden en mail med tid for intervju til en jobb jeg har veldig lyst på. Og i dag var det tid for 45 minutter med mange slags spørsmål.

Tilbakemeldingen var at jeg hadde gjort et godt intervju, så nå er det bare å vente og håpe!

Uansett hvordan det går, så var det veldig positivt å få komme på intervju. Og jeg har en veldig god følelse, så kanskje!! 🙂

 

Fortsettelse følger om 2-3 uker….   😀

 

#jobbintervju #jobb #spenning #bloggno

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg