Ny dag

Etter en natt med forholdsvis god søvn, tok jeg fatt på en ny dag med friskt mot. Jeg gikk av bussen et stoppested før jeg må, og da fikk jeg tatt noen bilder på turen over jernbanebrua.

Sola kom litt gjennom skylaget, og det var fint. Friskt og godt etter regnværet i går og i natt, og litt høstfølelse kommer krypende.

Det er helt i orden, for jeg liker høsten jeg 😀

Ønsker deg en god onsdag, og håper du også har fått sove godt.

Du fikk kanskje med deg innlegget i går om lite søvn og hva det kan gjøre med deg/meg. Hvis ikke, kan du lese det her

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg