Ny blogg

Da orket jeg ikke vente lenger på svar på om jeg blir slettet eller ikke.  Nå har jeg ny blogg her på wordpress. Jeg klarte å overføre bloggen, og er kjempefornøyd så langt.

Får ikke hjelpe at ting jeg hadde gjort ferdig for å publisere de neste dagene ble publisert med en gang. Det skal jeg tåle. 😉

Viktigste var at jeg fikk med meg alt innholdet fra gamle bloggen. Til og med bildene. Veldig kjekt!

Da er jeg liksom berga når det gjelder bloggen. Ihvertfall så langt.

Nå er det bare å finne følgerene mine, og de jeg følger selv. Men nå skal jeg ut i den friske lufta litt først tenker jeg.

Nyt dagen der du er, vi blogges! 😀

PS. I dag ble det 5 innlegg…så du får scrolle deg nedover/oppover. 😉

 

#nyblogg #blogg #wordpress #fornøyd

20181016_170149

8 kommentarer

Siste innlegg