NRK P1+ Konkurranse :)

I dag var formen ikke helt på topp, feber i kroppen, så ettersom jeg hadde ordnet meg jobb til i dag, ble det ingen trening….blandet 3 kg elgfarse som måtte stekes i dag. Så jeg satte like godt i gang på morran.

Resultatet ble kjempegodt og mange store karbonader..

Det gjorde seg til middag det. 🙂

Men nå var det ikke det jeg skulle skrive om…

Når jeg holder på med mat og baking på kjøkkenet hører jeg som regel på radio. Og det gjorde jeg i dag også. Frokostradio på P1+ og plutselig var det konkurransetid; de spilte en melodi baklengs, og hvis man kjente den igjen kunne man sende sms eller sende mail.

Og når jeg hørte på den og kjente igjen “Mil etter mil”, med Jan Teigen, fant jeg ut at jeg skulle sende inn svaret.

Som tenkt, så gjort.  Nå skal det sies at jeg ikke har fått med meg svaret på så mange tidligere konkurranser, så jeg var ikke forberedt på å plutselig motta en tlf fra nrk. Det viste seg at jeg hadde vunnet med rett svar, og da var et av kriteriene at man ble med og svarte på radioen for å få tilsendt krus.

Jeg kunne jo ikke si nei til det, så jeg slo av plata på komfyren og tok en pause i stekinga. Er jo ikke hver dag man kommer på radioen. 😉

Det gikk nogenlunde greit, og jeg får da bare vente på pakke i posten! 🙂

#nrk #nrkp1+ #blogg #bloggno #karbonader #elgkarbonader #konkurranse #janteigen #milettermil #radio

2 kommentarer
      1. Takk for det Helene. Ja, det var artig det 🙂 Og karbonadene var virkelig saftige og gode 😉 Hemmeligheten er å la den ferdigeblanda farsen stå nattan over. Da får krydderet godgjort seg 🙂 Ønsker deg en fin kveld! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg