Nok en fin dag

Vi våknet til litt tåkeskyer i dag, men det tok ikke lang tid før sola tittet fram.

 

Litt gjøremål ute på formiddagen. Jeg gikk med søpla,

 

Olav satte opp enda et fuglehus. Og når han først hadde fått opp det, så vi at det sto et tre midt i veien når vi skulle se det fra kjøkkenvinduet, så da var det bare å ta fram motorsaga og få bort det. Skulle bort uansett, så det var jo like greit å gjøre det med en gang.

 

Klarer du å se alle fugle- og ekornmaterne på dette bildet? Du må nok forstørre det litt 😉

 

 

 

 

Skulle nesten tro det var blåtimen hele dagen. Veldig blåskjær på bildene. Må se litt på innstillingene på kamera tror jeg 🙂

Har du hatt en fin lørdag?

 

Ønsker deg en fin lørdagskveld! 😀

 

#lørdag #fuglematere #tur #helg #hemne #gjengstøa

 

4 kommentarer
      1. Toini: Tusen takk for det. Men det er ikke jeg, men mannen min som sørger for småfuglene 😉 Er bare med og ser på jeg. Han synes det er så kos å gjøre dette. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg