Neglelakk

Bruker du neglelakk?

Jeg bruker det veldig sjelden, men sommeren synes jeg det er fint å ha litt på neglene på tærne. Også litt på fingrene om jeg orker.

20190708_204514

Men de blir jo så fort slik som disse:

20190708_204548

Som du ser er det ikke lange, lekre negler her. Nytter jo ikke å gjøre noe med lange negler,  de knekker med en gang. 🙄

Nei, jeg er kjedelig når det gjelder dette. Så ikke verst at jeg allerede har hatt på neglelakk hele 2 ganger på en mnd 😁

Blir nok med det. Må jo til og med sitte og vente til det tørker. I kveld måtte jeg be mannen min ta opp after eight så jeg fikk spist det uten å ødelegge lakken 😳😂

Fin igjen nå en liten stund 😉😀

20190708_204458

 

#neglelakk #jålete #pyntet #sommer

10 kommentarer
    1. Neidu, jeg kan fort overbevise deg om at jeg ikke bruker neglelakk 😀 Men jeg har lakkert madammen sine negler noen ganger 😀

      1. Hehe…regnet nesten med en slik kommentar ja, men ikke at du hadde lakkert hennes. Det får jeg ikke min mann til å gjøre tror jeg. Kanskje hvis jeg absolutt måtte ha det, og ikke klarte det selv. 😉

    2. Jeg elsker neglelakk, føler meg straks bedre med noen lag farge på neglene. Men er ikke alltid jeg gidder likevel. Skal jo ingenting til før lakken blir ødelagt, med mindre man bare «sitter til pynt» eller betaler i dyre dommer for mer holdbare saker.
      Nyt nylakkerte negler (så lenge det varer)!😊

    3. De negla ser omtrent ut som mine, bortsett fra at jeg aldri har farget lakk på fingerneglene. Blank går, for det synes ikke så godt at den skaller av! På tåneglene bruker jeg det av og til om sommeren!😉

    4. Ja jeg var flink å pynte meg med det før..men ikke nå..mine knekker som knekkebrød…så gidder ikke…og som du sier…og viser..de er jo ikke pene lenge..så lenge vi holder på med ting og tang…Kan jo ikke sitte med hendene på fange hele tiden…hihih..men koselig og fint..når det er nylakket!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg