Når det går frysninger nedover ryggen

I går da jeg klippet kanter og plen, og skrev om  Flått, så var jeg alene nede ved butikken på kaia.

Jeg hadde ikke hentet ut gressklipperen enda, så døra var låst

Jeg holdt på med kantklipperen utenfor mot sjøen

 

Olav var jo som jeg skrev i går, nede ved naustet lenger bort..

Så hører jeg plutselig bankelyder innenfor vinduet du ser over her…

Jeg kjente det gikk kaldt nedover ryggen, og jeg som ikke tror på hverken spøkelser, eller at folk går igjen, tenkte med en gang på bestefaren til Olav som har jobbet innefor disse veggene i mange år.

Men så er jeg jo et fornuftig menneske (stort sett), så jeg gikk foran for å sjekke døra, og da sto den åpen.

Så selvfølgelig hadde det en helt naturlig forklaring. Olav var inne og ordnet noe…😄

Men han kunne jo gitt seg til kjenne først da, så jeg slapp disse 3 sekundene med gåsehud 😂

Han lo godt han da 😄

18 kommentarer

Siste innlegg