Mye vær

Det regner og regner, kaldt har det også blitt   🙂

Så nå sludder det. 

 

Da er det er en fin dag med innesysler.

Tok opp 5 kg elgkjøttdeig i går, og nå har jeg blandet farse som skal få stå og godgjøre seg til i morgen. Da blir de ekstra saftige, smakfulle og gode. 🙂

Ellers har dagen vært tung oppi topplokket. Noen dager klarer jeg ikke tømme det for dumme tanker og følelser.

Satte meg til å lese et ukeblad i stad, og det var godt. Da slapp endelig den vonde følelsen litt.

Nå har jeg tenkt å kose meg resten av dagen med div gjøremål. Og ikke tenke  😉

Det går heldigvis over, bare opptil meg å få det bedre. Og da bør det jo være enkelt? 😀

Ønsker deg en fin dag!

Klem <3

 

#vær #regn #sludd #blogg #hverdagen #høst #elgfarse

10 kommentarer
      1. pensjonistgunna: Tusen takk for det. Ja, håper de blir like gode som de pleier 🙂 Det er kjempegodt med kåkstuing og brun saus til 😉 Ha en fin dag du også 🙂

    1. Hmmm – ikke greit når det fyller seg opp med tanker…. det er da jeg må ut og gå…… eneste som hjelper for meg! Forresten så tror jeg at jeg kommer til deg en tur på middag, jeg… hihi… klemmer <3

      1. Margrethe: Bare å komme i morra sånn ca 15:30 😉 Da blir det elgkarbonader 🙂 Ja, tenkte jeg skulle gått meg en tur, men med snø, sludd, regn og vond hals sto jeg over 🙂 En kopp solbærsirup nå gjør susen 😉 Klem <3

      1. Toini: Tusen takk for det. Formen bedret seg raskt heldigvis. Har kost meg resten av tida, fått på meg ullsokker og sjal for det ble litt kjølig 😉 Ha en fin kveld du også 🙂

    2. Håper kjøttkakene smakte 🙂 Elgkarbonader er jo bare kjempegodt 🙂
      Fint du fikk snudd dagen 🙂
      Ja, nå er det hustrige dager, og varmovnen står på, Fint vær til å gjøre noe nyttig i huset 🙂
      Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

      1. Toril sin hverdag med musikken: Takk for det. Kjøttfarsen står og godgjør seg til i morra, da skal vi smake på dem 😉
        I dag ble det sei 🙂
        Ha en fin kveld! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg