Munkholmen i solskinn

Tirsdag var det flott solskinn igjen, og mens jeg ventet på bussen på vei hjem fra jobb, gikk jeg bortom statuen ved Pirbadet, og tok noen bilder av Munkholmen.

Jeg er så fascinert av at jeg bor og jobber slik at jeg ser sjøen med å bare ta en liten busstur, eller gå.  Har alltid ønsket å bo ved sjøen etter at vi bodde nær sjøen da vi bodde i Nord-Norge.

Sjø og sol, det er vel noe at det beste jeg kan få når det gjelder naturopplevelser.

Kos deg med bildet av Statuen av Leiv Eriksson og Munkholmen i solskinn. 😀

20190129_125232

20190129_125434

#munkholmen #trøndelag #sjø

13 kommentarer
    1. Nydelige bilder 😊 Det er noe eget ved sjøen eller havet, og det å sitte ved havet å høre hvordan vannet plasker mot land. Jeg er ikke så heldig at jeg kan se Oslofjorden fra her jeg bor eller fra arbeidsplassen. Før de de bygget langs vannet kunne jeg faktisk se det, men nå blir det en aldri så liten spasertur 😊

    2. Fiiiine bilder! Har så lyst til å ta en tur ut til Munkholmen en gang… nå snakka jeg nettopp med prinsessa som sier at de skal bo i Trondheim noen år til… så da er det håp! klem <3

      1. Tusen takk! Ja, da er det håp, og det må dere gjøre. Jeg har bare vært der en gang. Fint å sitte på stranda der og se inn mot Trondheim en fin sommerdag. 🙂 Også bør vel vi ta en kaffe også 😘❤ Klem

    3. Så deilig å kunne se sjø eller vann. Her jeg bor nå ser jeg en parkeringsplass, eller skog og fjell mer i det fjerne. Savner utsikt til sjø som jeg ha hatt før. Flotte bilder med snø og blå himmel.

      1. Ja, det er kjempefint å se sjøen. Vi ser den ikke her vi bor på Flatåsen, men veldig nå som jeg jobber så nær. Og i Huset i Gjengstøa ser vi jo sjøen fra stuevinduet. Så jeg har kommet midt i smørøyet 😀 Tusen takk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg