Mørbanka

Om det er vondt å falle, så er det ikke mindre vondt etter noen dager.

I dag føler jeg meg helt mørbanka.  Rumpa å ryggen er vondere, traff bakken de også.. 🙂

Hånda er vond, og det går helt opp i skuldra og nakken.

Så var jeg så lur å ta influensavaksine også i går. Så i dag er det influensasymptomer i hele kroppen. : D Like godt å ta alt samtidig 😉

I tillegg fikk jeg beskjed fra fysioterapeuten om å begynne å trene. 

Får se om jeg får til noen øvelser etterhvert. 🙂

Når det er skrevet, så våknet jeg også i dag med gode følelser på innsiden. Fortsatt en stor takknemlighetsfølelse. Veldig godt!

Ønsker deg en flott og god torsdag! 🙂

 

#mørbanka #influensavaksine #takknemlig #blogg #hverdagen

 

14 kommentarer
    1. Oi. Mye som leit som har skjedd. Fint at du er fortsatt i godt humør.
      God bedring og ha en fin dag.
      Hilsen fra meg som har hatt bloggfri en stund:)

    2. Ja du kjenner det nok i kroppen nå ja…Det kommer gjerne 72 timer etterpå..som om du hadde hatt en skikkelig treningsøkt..Fortsatt god bedring!

    3. Det var da voldsomt leit at du skulle falle å slå deg! Og så får du beskjed om å trene også! Lykke til! Håper vondtene slipper taket fort!

      1. Mari: Ja, det er om å gjøre å holde seg på bena. Og treninga er jo uavhengig av fallet. Noe jeg må gjøre for å bli sterkere i hofter og bein. Det går allerede bedre. Tusen takk for omtanken! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg