Modell for en dag

Ja, jeg har sett så mange fine bilder av andre som er litt sånn modeller, så jeg tenkte jeg skulle prøve litt selv også. 😉

Bildene er ikke så klare som jeg skulle ønsket, men resultatet ble greit nok. Litt usikker på hvorfor det ble så uklare bilder, må se på innstillingene på både kamera og tlf. Kanskje noe med lyset. Vel, jeg legger de ut likevel jeg. Var så blid, så jeg synes de får duge 😉  Nyklipt også som du ser 😀

 

Dette skjørtet var mitt favorittplagg når jeg var 16 år 😀

 

 

Hadde det litt moro mens jeg holdt på for meg selv.  😉 Denne kjolen kjøpte jeg i Paraguay i 1998. Nå passer den igjen, etter noen kilo mindre 😀

 

 

 

Dagens antrekk 🙂

 

 

Så det var mitt bidrag til modell for en dag 😀

 

#modell #foto #selfie #klær #skjørt #kjole #bukse #bluse #gamleklær #blogg #hverdag #hverdagen #ego

16 kommentarer
    1. Herlig 🙂 Det var modellen sin det 🙂 Gøy ikke sant. Du var jo så fin atte 🙂 Og kler både kjoler, skjørt og bukser du <3 Og viktig- blid, og koser seg med oppdraget 😀

      1. frodith: Hehe…takk for det! Hadde det artig jeg ja, og litt travelt også. Ikke så ofte jeg sminker meg litt og pynter meg sånn når jeg går hjemme. Skulle ut på kino med mannen min, og da må jeg jo være litt sminka. Nå skal det sies at jeg brukte ikke noen av disse klærne på kinoen da 😀
        Kanskje jeg har gått glipp av noe? Lurer på om jeg skal være modell litt oftere, sånn for meg selv 😉

    2. Dette var flott å se. Førr ei dame som du 🙂
      Selv klarer jeg ikke helt dette å bli tatt bilder av, eller selfie. Men veldig gøy å se andre som får det til. Du fikk det virkelig til du 🙂

      1. poesimylife: Tusen takk for det. 🙂 Noen ganger er det artig å bli tatt bilder av, men ofte når jeg føler meg, og ser ut som et takras liker jeg ikke å bli tatt bilde av. 😉
        Uansett har jeg lært meg, at om jeg smiler så blir de stort sett greie nok 🙂

    3. Flott modell som viste klærne på en fin måte :)) Gøy med klær en har hatt liggende og kan bruke igjen ! Nydelig smil og tøff på håret <3<3

    4. Så flotte bilder av deg! ja..det er ofte lyset gjør bildene uklare…men enig med deg..disse var mer en fine nok til å vises! Flott er du!

      1. Toini: Tusen takk for det 🙂 Blir nesten for mye gode ord nå, men bare nesten 😉
        Veldig koselig med slik tilbakemelding på bildene. 🙂 Klem <3

      1. Margrethe: Tusen takk for det. 🙂 Ja, det var artig å komme inn i den kjolen igjen. 😉 Var litt værre med skjørtet, det var 16 kg siden, så det fikk jeg ikke igjen, men ikke så godt å se det håper jeg 😀

    5. Skikkelig stilige modellbilder dette. Og skikkelig stilig frisyre! Jeg liker kort hår selv om mitt er litt lenger…vurderer stadig å klippe det kortere. Jammen har du holdt deg godt når du kan ta på deg klær fra ungdomstiden! Her har nok alle de klærene krympet betraktelig i klesskapet 🙂 Likte godt den turkise t-skjorten, enkel og grei og helt basic. Nyt helgen 🙂

      1. margarites: Tusen takk for det. Koselig tilbakemelding! 🙂
        Det skal sies at skjørtet fra ungdomstiden ikke er lukket bak 😉 Kjolen er fra 98 så den bør jeg klare 🙂
        God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg