Melder meg ut

Jo, noen ganger har jeg lyst til å melde meg ut.

Melde meg ut fra hva da?  Det vet jeg ikke helt. Kanskje mer lyst til å gå i hi 🙄😏

Neida, er ikke så ille som det høres ut altså, bare er litt sliten og matt.  Hodet er fullt, og tinnitusen piper og suser, og ryggen streiker.🤪

Våknet til morran i dag også med hodepine og bare lyst til å sove videre.  Jeg er på arbeidstrening, så strengt tatt så kan jeg gjøre det. Men så er det den samvittigheta da. Og ikke minst lysten til å komme tilbake til jobb.

Har kommet i gang med å prøve 100 % jobb, og det er vel ikke så rart i at jeg blir sliten de første ukene. Og mest sannsynlig er det betennelse i ryggen eller noe, for den er bare ikke god.

Det var nesten så jeg ble hjemme i dag, gikk og la meg litt igjen mens havregrøten godgjorde seg,

20190620_152109

men tror du hodet fikk ro du da. Å, nei, tankene svirret, huet pep, og det var bare å komme seg opp og hoppe 😁

20190620_152519

Dagen har gått greit, og med mye tlf og styr på jobb, så gikk dagen relativt fort.

Blir sikkert ikke så mye sprell i kveld, men det er jo greit. Bør gjøre litt da…så vi får se når fiskesuppa er fortært. Får sikkert tonnevis med energi av den, tror du ikke? 😉

Håper dagen din har vært god, nå skal jeg snart sette meg på lading!  Batteriet er straks tomt! 😏

Tror jeg skal bruke en bedre lader enn denne i dag 😉

4789649d-2d78-4874-91e7-688e9d5d9808-w_960

Du kan lese mer om lading av batteri her hos Frodith 

Ønsker deg en god kveld!  🙂

20190620_153309

 

#lade #tomt #batteri #sliten #tinnitus #ryggen #smerter #betennelse

 

18 kommentarer
    1. Ja sånn er det noen ganger….Man vil gå i hi og våkne til bedre tider…..Er sånn her også…ganske ofte….God bedring og håper på bedre dager i helgen! 🙂

    2. Sånn har jeg det også noen ganger, og det er mest når det blir for mye styr og stress rundt meg. Da er det best å bare koble ut og prøve å finne igjen freden til hode og kropp. Håper du får det bedre igjen snart.

    3. Takk for linking til meg. Ja.. jeg føler ikke det er stort igjen på batteriet etter jobb i alle fall. Blir mest blogging og ikke mye annet. Spiser ute og koser oss da, for middagslaging er for krevende. Sånn har det vært i det siste. Snart sommerferie, heldigvis 🙂 Håper du har litt igjen på dine i kveld 🙂

      1. Takk for det. 🙂 Ble litt batteri etter avslapning etter middag. Fiskesuppe gjør susen. Fikk ihvertfall strøket klær 😉 Blir godt med ferie! 🌞

    4. Husk at arbeidstrening er til for å finne ut av hvor mye du kan yte i jobb samtidig som du skal ha energi til husarbeid OG sosial omgang. Det betyr at må du hente deg inn så må du. Da er det bedre å være hjemme. Du må ikke la samvittigheten din frarøve deg en fullverdig hverdag. Det er en grunn for at det heter arbeidstrening. 💖

      1. Takk for det Kristin. Ja, jeg vet det, men synes det er vanskelig. Fortsetter det slik neste uke også, vil jeg gå ned på dagene igjen. Skal til legen også da, så jeg håper å få råd og tips også av henne. Kan hende det er for tidlig meg 100 % enda, og kan hende jeg aldri kommer tilbake til det. 🙄🙂

    5. Skjønner det der med utmeldinga ja…. er på utmeldingsstadiet sjøl…. uten at noen skjønner hvorfor det….. jaja… snart er det ferie, og da blir det vel bra???? Klemmer <3

    6. He!
      Huff så leit å lese om plagene dine 🙁 Hørtes ikke godt ut i det hele tatt. Og håper dagen i dag er MYE bedre enn i går. Og så er det dette; MÅ du jobbe 100% Jeg sliter jo med rygg og skuldre og nakke hele tiden og ingen dag er grei liksom………. men å jobbe mindre gjør at kroppen er mere stabil 🙂 Men dette vet du alt om 🙂 klem til deg og gode ønsker 🙂

      1. Takk for det Mette. Nei, jeg MÅ ikke jobbe 100 % men jeg prøver på det for å se om jeg klarer det. Slik det ser ut for øyeblikket, så klarer jeg det ikke, men så vet jeg av erfaring at ting går seg til etter litt tid. Men om ryggen fortsetter som nå, da må jeg bite i det sure eple og jobbe mindre. Er det jeg skal finne ut nå, så jeg får høre hva legen sier på tirsdag. Jeg synes jeg har gått langsomt fram, men det kan jo være for raskt også. Alt er jo relativt. Merker at jeg har det mye bedre når jeg går ute her på plen og i terreng ved sjøen. Enn et par timer på hardt gulv på jobb. Da blir ryggen helt ille, i dag etter bare en time ute er den så mye bedre. Så jeg får se. 🙂 God helg, og klem til deg! 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg