Mandag – Ut å gå!

Mandagen er her. Mannen min har dratt på jobb, og jeg har så vidt kommet i gang med dagen.

Havregrøten er spist. Jeg liker den helt enkel kun med kokt vann og halv ts sukker. 

..og nå har jeg fått på meg de nye joggeskoa.

Vi hadde ikke joggesko for regnvær, og var lei å bli bløte på beina. Så nå må jeg ut og teste de vanntette Salomon joggeskoa. 🙂

De passer perfekt på bena så langt..gjenstår å se om jeg sier det samme etter turen 😉

#mandag #blogg #bloggno #hverdagen #gå #tur #joggesko #sko #salomon

11 kommentarer
    1. Liker havregrøten helt sånn enkel, jeg også..men jeg kutter gjerne ut sukkeret og har i litt ekstra salt, hehe =) Og gratulerer med nye sko – de var kjempeflotte..får håpe de går overens med føttene dine =D Ha en nydeligvakker dag =D

      1. Helene: Takk for det! Kanskje jeg skal prøve det i morra da, salt i stedet for sukker. Vet ikke hva som er verst eller best. Må bare ha bittelitt ellers blir den for tam. 😉 Skoa gikk overens med bena så godt at turen ble en god del lenger enn planlagt, og da er målet oppnådd! 🙂

      1. Helene: Da har jeg testet med salt istedet for sukker..Absolutt mer smak, men enda så lite salt jeg synes jeg tok, så ble det en tanke for mye. 😉 Kommer til å bruke salt igjen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg