Mandag – marked – blåtimen



Nok en dag er snart over.  Det ble en ganske tøff dag på jobb, men som alltid så kommer man i havn på et eller annet vis. Kan ikke la andre ødelegge hele uka, holder med noen timer en dag. 😉 

På vei hjem fra jobb måtte jeg innom torget for å kjøpe en julegave, og da tok jeg en snartur innom julemarkedet.  De har mye fint i alle boder, og det lukter godt av stekte sveler og mye annet fra matteltet.  Der var det så mye folk at jeg snudde halvveis. Hadde ikke tid til dette i dag, så det ble med luktene. 🙂

På vei hjem fra bussen, var det så fint med snøen og blåtimen som kom mer og mer….får bare lyst til å være ut hele kvelden!

 

Dette ble også en kort nytelse for jeg visste at mannen min ventet hjemme med god middag.  Hjemmelagd fiskegrateng med tilbehør.  Vet ikke om jeg noen gang venner meg til at jeg bare kan komme hjem og sette meg til bords, men du, så deilig det er! 🙂

Kvelden roet vi ned, og slapper nå av med litt tv titting, og en liten smak på julekakene…de kjøpte.  De smaker uansett best før jul. 🙂

Jeg har fortsatt ikke lagt ut hverken på facebook eller andre steder at jeg har startet å blogge.  Vet ikke helt om jeg ønsker at alle skal vite det før jeg er sikker på at jeg kommer til å fortsette.  Men det er en fin måte å få ned tankene på..kanskje det får meg til å sove bedre om natta’n?

Stort sett går det bra, men det hender jeg har netter som i natt, at jeg er våken så og si en gang i timen.  Blir sikkert mer søvn til natta.

Tøm hodet, sov godt, drøm søtt! 🙂

 

2 kommentarer
    1. Så herlige bilder. Såg veldig koselig ut på markedet. Du er lik meg du… ikke annonsert jeg heller. Holdt på ca. en mnd. Får luftet tanker. Lykke til. Ønsker deg en flott kveld.

      1. sølvi waage: Takk for det Sølvi. Koselig hilsen. Da må jeg inn og kikke på bloggen din. 🙂 Så får vi begge se om vi gjør det mer offentlig etterhvert. 🙂 Ønsker deg en flott dag! 🙂 Hilsen Heidi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg