Mandag i Huset

Endelig mandag! 🙂   Når jeg skriver mandag i Huset, så er det fordi vi kaller sommerstedet vårt for “Huset”.  Vi kan jo ikke akkurat si hytta til dette:

I dag fikk vi endelig på plass alle nye gardiner på 3 soverom. 

Ja, du leser riktig 😉  3 av 5 soverom.  Vi har i løpet av de årene som har gått siden mannen min tok over dette pusset opp rom for rom.  Nå er det kun en gang som står igjen som trenger maling, og en stue. Men stua er grei nok enda synes jeg. Liker den gamle tapeten der.

 

Soverommene har vært ferdig en stund, men gardinene som hang der  hadde allerede falmet så veldig, så det var ikke så pent lenger. I dag satte vi i gang, mannen min fikk opp bestemorstengene, og jeg strøk 9 lengder.  Så nå er det på plass. Og alt står klart om noen av barn og barnebarna skulle ønske å komme på besøk. Eller andre så klart. 🙂

 

 

Mannen min lagde middagen, så da kunne jeg endelig få litt tid til å sitte ved pc,n.  Jeg må sette i gang for fullt å finne bedrifter som jeg ønsker å besøke for å levere cv.  Kan jo ikke være arbeidsledig så lenge.

Mange vil nok si at jeg er gal som sier opp en jobb i min alder, men etter 3 år i en bedrift som ikke akkurat gjorde livet mitt og hverdagen min så godt, så var det ingen annen utvei nå.  Har god tro på at det vil ordne seg om litt. 🙂

I mellomtiden kan vi være mer her i Huset og se Hurtigruta som passerer hver dag ved 13:30 tida 🙂

 

#gardiner #Huset #mandag #blogg #bloggno #hurtigruta 

6 kommentarer
    1. Stor hytte da med 5 soverom, men veldig godt tenker jeg.
      Lykke til i jobbsøkingen. Det er ikke lett å få seg jobb nå om dagen syns jeg 🙁
      Hva slags jobb kunne du tenkt deg?

      1. kosekaos: Ja, det er stor “hytte” Barndomshjemmet til svigerfar 🙂
        Takk for det!
        Nei, det er ikke så lett. Jeg kan tenke meg kontorjobb, men er allsidig så jeg er åpen for det meste 🙂 Mye erfaring 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg