MÅ jeg? Finnes det ingen utvei?

Jo, det gjør vel det, men noen ganger så må jeg uansett.

 

Hva jeg må?

 

På Obs.

Mannen min følger med på tilbudsaviser, og da var det noe på tilbud som vi trengte.  Og jeg kjente at det orker jeg ikke. Blir irritert og hissig bare han nevner det 😳

Er SÅ lei å handle på Obs.  Det er stort, langt å gå både til butikken, og i butikken..  Og da vet jeg at resten av dagen blir det ikke mye annet gjort.

 

Men så måtte jeg på Biltema, og når jeg først har fått kostet og skrapt bilen, så kunne jeg jo like godt ta  turen til Obs også.  Så slapp mannen min å gjøre det.   Han er jo tross alt på jobb! ☺

Det var flott soloppgang i dag, så jeg kunne nyte den og 7 minusgrader mens jeg måkte bilen, og når jeg ventet på at Obs skulle åpne klokka 9.

Biltema åpner kl 7, så der var jeg 08:15  Det ble litt venting, men den tiden benyttet jeg til tlfringing, som ikke førte frem, så det ble litt hvile før handling på Obs.

 

Føler meg som en maskert banditt 😄

 

Ingen reklame dette altså 😉

 

Kom meg hjem før klokka 10, og da var det bare å pakke ut, vakumere, og til slutt spise lunsj, og hvile, for å få bort irritasjonen,  og ikke minst smertene som alltid kommer nåe jeg går i butikker. Er ingen handledame jeg altså, sjelden jeg synes det er veldig artig, og enda mindre nå enn før kroppen ble som den er nå. 😁

 

Men det gikk raskt og greit ihvertfall. 😄

 

Tar sjansen på litt pc i dag. Støtter opp armen, bruker ikke musa, og får hvile litt etterpå igjen når jeg har skrevet dette.

 

Håper du har en god mandag!

Det har jeg nå, for nå har jeg fått bort irritasjonen.😁

Orker jo ikke være det så lenge. Nei, jeg velger også i dag, gleden!  😀🥰

 

23 kommentarer
    1. Jeg er ikke overbegeistret for OBS og andre butikker i samme størrelse, så jeg prøver å unngå dem i det lengste. Hihi, vi er alle maskerte banditter nå om dagen 😉 Håper resten av mandagen blir fin 🥰

    2. Åååå så fin soloppgang, det må ha vært veldig fint å få med seg. Men jeg skjønner absolutt følelsen din over det å måtte gå på Obs altså. Det er tungt, virkelig tungt. Jeg gjør svært sjelden det selv, for jeg orker det ikke. Nå har jeg til og med begynt å bestille varer hjemkjørt. Ikke fra Obs, for de hadde ikke det tilbudet her. Men da nytter det ikke å jakte på tilbud. Likevel synes jeg det er så mye bedre, for jeg slipper den turen i butikken, som er tung uansett hva man skal ha. Og nå, med tanke på smittefare, så slipper jeg den frykten også.
      Men du, herlig at du fikk hvilt deg litt, og at resten av dagen nå vil bli fin ♥ Kos deg ♥
      Klem

      1. Ja, det var en flott soloppgang, og det gjør det verdt det å skrape bilen i 7 minus. Det gjør meg forresten ikke noe 😀 Nei, handling er et nødvendig onde innimellom, men helst vil jeg slippe ☺ God klem med ønske en fin ettermiddag og kveld ❤

    3. Nydelige bilder, Obs er jeg aldri på…Men var det før og husker det var en diger butikk! Matbutikker er ok synes jeg.
      Biltema kan jeg like, for man finner mye rart der. Går ikke så mye i butikker jeg, liker best å gå rundt i byen, men ikke innendørs..God dag videre…
      Du får ta det pent!

      1. Tusen takk. Jeg har blitt flink til å ta det pent ☺ Koselig å gå rundt i byen om man slipper for mange store butikker 🙂 Ha en fin ettermiddag og kveld. ❤

    4. Jepp, jeg velger gleden. Irritert kan vi alle bli, men når du har en sånn grunn som deg, forstår jeg det. Flott du fikset det meste og så er det snart kveld igjen. Dagene går så fort atte. Rolig mandag her hos meg. Ha en fin kveld. Klemsiklem:)

    5. Veldig sjeldent jeg er på Obs, men de har noen gode tilbud innimellom. Da sender jeg som regel Rune dit hehe.😊 Snilt av deg å stikke innom der da selv om at du ikke hadde lyst.

      Og godt du ble kvitt irritasjonen❤

      1. Åjada, jeg orker ikke være irritert så lenge. Slitsomt det ☺ Og jeg var ikke irritert på mannen, mest på det at jeg måtte på butikken. Var i min interesse også disse tilbudene 😄 Blir jo sjelden å dra dit snart så det går da bra likevel 🙂 Ha en fin kveld! 🥰

    6. Å være irritert sånn ca 10/15 minutter er kanskje bare sunt En herværende blogger som har vært mer eller mindre irritert 24/7 i snart tre år, tenker jeg ikke er sunt i det hele tatt 🙂p.s vakkert bilde av soloppgang.

        1. Kom nettopp på når jeg så bilde av din snødekte bil. På nevnte Biltema har dem en genial teleskop vindusskrape. Du slipper å legge deg over halve bilvinduet å få dryssende snø i nakken 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg