Lørdag i Huset

Da er jula definitivt over. I dag har vi fjernet julegardiner, juletre og duker, og vi er tilbake til normalen.

Gjenstår bare litt jul hos svigerfar i morra. 🙂

Så som du ser, slik ser det ut i stua i dag:

 

 

Jeg har bakt brød, og svigerfar har kommet, så det blir tidlig middag. Og i dag blir det sild.

 

 

 

Ute er det opphold, men grått og mildt. Ikke mye som minner om januar.

Vi har det fint likevel vi. Bare å kose seg uansett. Været får vi ihvertfall ikke gjort noe med, og godt er  det 🙂

Får se om vi går oss en tur senere. Nå er det ski på TV, så da blir det først litt tvtitting. 

Ønsker deg en fin lørdag fra Gjengstøa i Hemne! 🙂

 

#gjengstøa #hemne #lørdag #grått #bake #brød #sild #middag #svigerfar #helg

 

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Kjempefine og koselige bilder. Ser så kjempefint og koselig ut hos deg 🙂
      Hjemmebakt brød er det beste 🙂 Disse brødene dine så bare helt nydelige ut 🙂
      Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂
      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Toril: Tusen takk for det. Vi skal smake på brød med egg på, så får vi se om de smaker like godt som de ser ut 😉 God lørdag med en klem fra meg <3

    2. Det er deilig å få bort julen, enda så koselig det er når vi har den. Her hjemme har jeg også ryddet bort det meste, men julegardinene tror jeg at får henge til i morgen.
      Jeg fikk jammen lyst til å bake når jeg så de deilige brødene du har laget, og duften av nybakt….nam. Kos deg videre i helgen 🙂

      1. margarites: Tusen takk. Koser meg jeg ja. Det håper jeg du gjør også.
        I morra drar vi jo til svigerfar først, så til byen, så det var bare å fjerne gardiner og all jul her i dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg