Livet mitt – Kapitell 30

Nå har vi kommet til 2009. Et år som skulle vise seg å bli veldig innholdsrikt.

Vi hadde jo på slutten av 2008 fått beskjed om at vi skulle bli besteforeldre, både min datter og Olav sin eldste datter skulle ha barn.

Det som da må sies, er at dattra mi skulle ha tvillinger, så det var ekstra spennende.

Hele våren gikk, og når vi kom til juli, kom det beskjed om at Malin og Andras var kommet til verden, og alt hadde gått bra. Denne gangen også fikk jeg melding når fødselen var i gang, så det ble en spennende ventedag igjen.

Vi hadde nettopp vært nede i Østfold på ferie, men måtte så klart ned en tur til ganske raskt. Kunne ikke gå glipp av den første tiden til disse to vakre barna!

Kort tid etterpå, i august fikk vi beskjed om at dattra til Olav hadde kommet på sykehuset, for jenta ville ut. Det var for tidlig, men det også gikk heldigvis veldig bra. Caisa var kommet til verden, og vi hadde blitt besteforeldre til 3 til.

Fra et barnebarn, til 4, det var stort! Gjett om mormor/bestemor fikk kost seg masse da! 🙂

Jeg er mormor til barnebarna i Halden, og bestemor til Caisa. Bestefar var ikke mindre stolt han, for om han var stolt over, og glad i disse 3 i Halden, så ble det jo ikke mindre stort å få sitt eget første biologiske barnebarn. 😀

Caisa bodde med sine foreldre på Tynset, så det var litt kortere vei til dem. Godt ikke alle bodde så langt unna. De kom jo ganske ofte til Trondheim også.. Så det ble mye babykos en tid.

Med 4 barnebarn startet en ny epoke i livet, og det var og er spennende å følge opp barnebarna våre.

Litt bilder av Malin, Andreas, storesøster Sarah, mamma Siv, og mormor og Olav 🙂

Det gikk fint å amme to samtidig som du ser 😉

Ikke lite stolte besteforeldre 😀

Så kom vakre Caisa 🙂

Stolt bestefar og bestemor 🙂

De var ikke så store når de kom til verden, men til tross for at de ble født før tida, spesielt Caisa som kom lenge før tiden, så gikk det bra med alle sammen. Litt ekstra oppfølging til å begynne med, men de vokste seg store og sterke.

Foreldrene fikk henda fulle, og besteforeldrene kom så ofte på besøk som de fikk til 😉 Vi tok med oss storesøster Sarah på hotellet i Sarpsborg som hadde badeland. Litt kvalitetstid med jenta som nå plutselig må dele oppmerksomheten fra mamma med søsken 🙂

Men jeg må jo ikke glemme at vi hadde et bryllup innimellom barnebarn som kom til verden.

Yngste datter til Olav giftet seg i august, og det ble en fin og varm dag. Mener å huske at det var over 30 grader og det ble noe tordenvær utpå dagen.

Sønnen min var også i bryllupet, og da må jeg jo ha bilde av oss to også 🙂

Den stolte far til bruden, og jeg var ikke mindre stolt som bonusmamma jeg heller 😉

Livet mitt fortsetter, og nå som bestemor til 4 barnebarn. En ny epoke i livet, og en spennende tid.

Følg meg gjerne videre. 🙂

Og foregående kapitler finner du her

Kapitell 1 Kapittel 2 Kapittel 3 Kapittel 4 Kapittel 5 Kapittel 6 Kapittel 7 Kapittel 8 Kapittel 9 Kapittel 10 Kapittel 11 Kapittel 12 Kapittel 13 Kapittel 14 Kapittel 15 Kapittel 16 Kapittel 17 Kapittel 18 Kapittel 19 Kapittel 20 Kapittel 21 Kapittel 22 Kapittel 23 Kapittel 24 Kapittel 25 Kapittel 26 Kapittel 27 Kapittel 28 Kapittel 29

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg