Litt gammel? 😳

 

 

“Kan du føle deg litt gammel, føle deg litt gammel – at ikke alt er akkurat som før?”

“Kan du føle deg litt gammel, føle deg litt gammel – Du merker det i småting som du gjør”

 

HER   kan du høre Louis Jakoby synge denne sangen som han har skrevet.

 

Det er en stund siden jeg har følt meg ung, men har følt meg sånn passe ung/gammel…

De siste årene derimot, når kroppen har protestert på mange vis, så har jeg innimellom følt meg som 90 år.

Allikevel har det vært greit liksom…

Men de siste dagene har jeg følt meg gammel…

Ikke bare har jeg måtte skrive alderen min flere ganger, og det er så rart å skrive 60 😳

Det har vært så langt fram…også er jeg der allerede 😲

Lørdag var vi sammen med barn og barnebarn,  og feiret Olavs eldste datter som fylte 40 år mandag.

Samme dag var jeg igjennom Koronakar  behandling, med leger som ser ut som de er altfor unge til å være leger. (Husker godt oldemora mi som sa det samme) 😁

I går ble mitt eldste barnebarn 18 år, og det nærmer seg 40 årsdag til dattra mi…

Er det rart jeg føler meg litt gammel?

Her ligner jeg både mamma og pappa ☺️

 

Trøster meg med at legen som foretok operasjon sa unge dame til meg, så er jeg kanskje ikke så gammel som jeg føler meg likevel ☺️

Jeg er jo bare 60 år 😉

 

16 kommentarer
    1. 60 år er ingen alder i dag.🥰💪🏻👏🏻
      Jeg skal være enig med deg at man innimellom forbauses over hvor unge både leger og en del andre ser ut og jeg har litt problemer med p se om noen er 22 eller 35 liksom.🙈
      Ha en riktig fin kveld!🤗

      1. Å, så hyggelig sagt! 😀 Tusen takk 🥰
        Ja, litt glimt i øye har jeg innimellom, og endelig kom det litt fram igjen. Har vært borte lenge nå føler jeg 😉☺️ God klem ❤️

    2. Alder er bare et tall. Du er ung. Tenk bare så gammel jeg er da! Oldemor og greier. Nei, smil til verden, så glemmer alle hvor gamle vi er, eller unge!!! Klem 🙂

    3. Og vettu, du blir aldri så ung igjen som du er nå :). Men man blir så klart nedstemt når kroppen har mange vondter. Men det er fint å kunne følge neste generasjon slik du får. Jeg er fire år lengre framme i tidslinja og har ikke et enda barnebarn. Og ikke hør på den sangen, finn nå friskt med masse rytmer. Ønsker deg en nydelig torsdag <3

      1. Det er også sant. Og vi får være glad for alle åra vi får. 😀
        Jeg synes denne sangen er artig jeg, og i går hørte jeg bare den første linja på radioen, og ble inspirert til et humoristisk gammelinnlegg. 😉
        Det gjorde meg i bedre humør faktisk, og lettere hode 😄
        Noen ganger orker jeg ikke mye rytme musikk, og de kan heller få meg enda mer nedstemt for det blir mas. Andre ganger danser Jeg og har det artig når jeg hører det.
        Alt til sin tid ☺️
        Veldig godt å kunne følge generasjonene, og jeg er heldig som har dem alle 🥰
        God torsdag. Klem ❤️

    4. Jeg vet ikke hvordan man føler seg som 90 eller gammel, for det har jeg aldri vært, for meg blir det som å som å si at jeg føler meg som en wombat, jeg vet ikke hvordan en wombat føler seg, for jeg har aldri vært en. Jeg føler meg som jeg er, det er hva jeg kjenner til 😜

      1. Hehe, ja, det er sant det. Men etter å ha hatt en 90 åring tett innpå siste året, så så jeg jo hvordan han følte seg innimellom, derfor kan jeg ane det litt 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg