Kveldstur i borettslaget

I går kveld måtte jeg ut og kaste litt papp og søppel igjen. Ettersom gradestokken viste 9 minusgrader, kledde jeg meg godt.

Og når jeg først har fått på meg alle disse klærne, ja, da kunne jeg jo gå en liten tur i borettslaget også.  Holder med en liten tur i nærområdet sånn i kveldsmørket, og med en vond kropp.

Det er veldig koselig å se alle julelys, og varmen som kommer innenfra vinduene til de som bor i de forskjellige leilighetene. Det er jo ikke akkurat få folk som bor her.

I stedet for å skrive mye, skal du få bli med meg på turen i bilder.

 

 

 

Og her i dette tunet bor vi. Du kan så vidt skimte juletreet i vinduet 😊

 

 

 

Nå skal jeg komme meg ut av den gode, varme senga, og få måket snøen av bilen før turen til Huset i Gjengstøa utpå formiddagen.  Gruer meg litt, for nå er det hele 16,2 minus …brrrr…

 

Ønsker deg en god fredag, og helg! 🥰

8 kommentarer
      1. Ja, det er koselig, og dette blir jo siste jula her, så jeg må passe på og få med meg det.
        Når vi flytter til Huset, har vi en fastboende nærme nabo, og en hyttenabo. Så det blir mindre julelys, men desto flere stjerner å se på himmelen ☺ Foretrekker dem 😉

      1. Det er sant. Vi bor i et fint borettslag, og det fineste tunet. Så det blir nok enkelt å selge det, men også rart etter så mange år.
        Men når vi kommer hit til Huset, så savner jeg ikke borettslaget 😉❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg