Kvelden igjen, og jorda rundt på 80 dager.

Mannen min ble tipset om denne serien på jobb, “Jorda rundt på 80 dager”.  Det vil si, han har visst om denne, og lest om det, så det var ikke nytt, men når han fikk så god info, så fikk han lyst til å se på denne serien.

Som tenkt, så gjort. I går begynte vi å se denne, og det var en underholdende og artig serie.  Vi er ikke ferdige med den da. Blir noen episoder ikveld også tenker jeg. Veldig avslappende og koselig. 🙂

Den har også gått på radioen og tv før for noen år siden, så det er sikkert noen av dere som har hørt eller sett denne. Hvis ikke, så anbefales den! 😀

 

Etter mine gjøremål I formiddag, tente jeg lys og lagde meg lunsj.  Det smakte godt, men etterpå ble jeg akutt kvalm, og det har sitti i hele resten av dagen. Håpet det skulle hjelpe meg middag og stekt sei, men…nei 😁

Har vel vært litt for ivrig med gjøremåla igjen….så det ble ikke så mye mer gjort enn å holde på litt med albumet på pc,n og litt blogglesing. Og samtalen med søstra mi da…ja, det ble visst mye 🙈😀

 

Det blir bare tv og avslapning resten av kvelden nå, som det har vært siden middagen var spist.  🙂

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg