Kuldebølge

Jammen meg ble det en kuldebølge igjen. Ønsket vi oss det da? 😉

Nei, egentlig ikke, men det er jo bare fantastisk flott ute!

Og selvfølgelig ble det kaldt den uka jeg skal mye ut på både trening og andre ting, men helt greit det. Har jo gode, varme klær jeg, og ettersom jeg ikke liker å fryse, så kler jeg meg skikkelig godt! 😉 

Føler meg ikke akkurat så fin, jeg er en av de som ikke synes at jeg kler luer. Men hva gjør vel det? Det er godt og varmt, og ettersom det ble innmari kaldt på panna også, var det bare å tre lua godt ned. Komfort fremfor jåleri 😀 

Jeg frøs nemlig altfor mye i ungdommen når jeg ikke turte å ha på lue. Jeg ble jo så stygg. Dessuten ble jeg stygg når det blåste også. 😉 Huff, det er jammen meg dumt med slike tanker og følelser. Usikkerhet kaller jeg det. Men nå er det heldigvis historie. Blåser litt mer i hva andre tenker nå, og det er innmari deilig! 😀

Tok litt bilder i går. Da våknet vi til 13 minusgrader, og det sto på yr.no at det føles som 20. 🙂  I dag var det 15 minusgrader, og det skal visst bare synke utover i uka. Så boblejakka, votter og lue må på.

Skyggebilder er det jo ikke vanskelig å få til heller når sola skinner som nå. 😉

 

 

Veldig fint å lufte sengetøyet når det er så kaldt.  Kulda tar knekken på alle disse raringene som lever i sengetøyet, midd etc. Men jeg tenker ikke akkurat så mye på det, for da er det jo nesten så man ikke tør legge seg. 😉

 

Været er like strålende i dag, som i går!

 

 

 

Ønsker deg en kjempefin tirsdag!  God klem fra meg 🙂

 

#blogg #kulde #kuldegrader #snø #minusgrader #sengetøy #midd #varmeklær #hverdag #hverdagen #tirsdag

17 kommentarer
    1. Fine bilder av både deg og vinteren. Klart vi må ha lue og du var da superfin i din! Her har det både vært snøvær og sol i dag, men det er isende vinder. Nyt dagen! 🙂

    2. Vakkert med hvit vinter..men det gjelds å kle seg godt ja …jeg måååå ha noe på øra når det er kaldt:)) Flotte bilder og deilig med nylufta sengetøy :)) Klem <3

    3. Ja i dag var det surt og kaldt! brrrr…det skar i ansiktet…Jeg bryr meg heller ikke om hvordan jeg ser ut med lue eller noe..går som en arbeidskar om dagen jeg..i gul refleks jakke, lue og bøff langt oppover kinna…Men hadde nok min periode med usikkerhet jeg også…Ha en god kveld!

      1. Toini: Regner med at vi var flere som var usikre ja 🙂 Møtte ei på vei til trening i dag. Hun lignet veldig på deg så nesten så jeg sa; Hei Toini 😉 Ønsker deg en fin kveld

    4. Syns nå du ser helt normal og flott ut med lue, jeg da..men jeg var akkurat som deg tidligere, jeg..turde ikke bruke lue, fordi jeg syns jeg så innmari teit ut..og tenkte vel ikke over at jeg ble nok sett på som skikkelig rar fordi jeg var den eneste som gikk barhodet i 15-20 minus..år etter år, hehe =) Men NÅ bryr jeg meg absolutt ikke om utseende i det hele tatt..som du sier – komfort foran jåleri 😉 Flotte bilder, forresten =) Ha en super kveld videre =D

    5. Kaldt hos dere og kaldt her……… herlige bilder fra deg! Her blei det på med varmedress da kveldsturen skulle gåes……. nei, det får ikke hjelpe om vi trur vi ikke er vakre nok – fryse skal vi iallfall ikke, og forresten så er vi jo topp! Klemmer <3

    6. kaldt hos dere ja,tror vi kom opp i 8,9 i natt,men i dag var vi nede i 0 nå er det 7,3- sånn hopper det opp og ned.Lurt å lufte sengetøy,jeg luftet også dyner og puter i dag,må prøve å få ut denne influensa baselusken som har bodd hos oss noen dager no :=)

      1. fruensvilje.blogg .no: Ja, greit å få luftet sengetøy m.m skikkelig 🙂
        I dag våknet vi til 17,8 minus så det er ikke akkurat fristende å gå lang tur. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg