Kosemodusdag

Ja, du leste riktig. Som du kan lese  HER          så var jeg i kosemodus da jeg våknet i dag.

Jeg rakk bare å slappe av litt med fargelegging

 

før mannen min var klar for tur til Kråka. Og jeg er jo sjelden lei en gåtur. 😉

Som tenkt, så gjort. Her er vi på vei tilbake, og Olav måtte sjekke om han hadde satt på Endomondo akkurat da jeg fant ut at jeg skulle ta bilde  🙂

 

Vel tilbake ble det lunsj før jeg satte meg til å fargelegge litt igjen. Men først satte jeg brøddeig.

 

 

Men når jeg gjorde det kom svigerfar på kaffe og Olav hadde begynt å ta opp steinene ved bedet.

Og da var det bare å hjelpe til med det.

 

Så kunne vi endelig slappe av og jeg fortsatte med fargelegging før og etter kveldsmat. Svigerfar kom på kveldsmat, og da blir det egg med godt tilbehør, også smakte det ekstra godt med ferskt brød 😉

 

Her kan du se resultatet fra første side i den nye fargeleggingsblokka mi 😀

#fargelegging #kosemodus #brøddeig #brød #bake #kråka #blogg #helg #vår #foto #natur 

12 kommentarer
    1. Fargelegging, er det noe som går under motorikktrening? Jeg føler sjøl at jeg har bedre kontroll på fargeblyantene om jeg har holdt på med fargelegging over lengre tid, enn om det er lenge mellom hver gang.

      1. Kristins hverdagsblogg: Det kan godt tenkes at det gjør. Kan ikke fargelegge for lenge om gangen, da verker fingrene 😉 Men det er så avslappende 🙂

    2. Se her ja..en dag man liksom ikke gjøre noe..ja da gjør man faktisk ganske så mye…hihih Høres ut som en fin dag, og du må ha en god kveld!

    3. Trivelige sysler og fine bilder.. Fargelegge er det sjelden jeg gjø (gjorde det mye da jeg jobba i barnehagen da )..men bake brød gjør jeg innimellom..)) God helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg