Kosemodus

Etter en litt rotete natt, våknet mye og det ble nok litt dårlig søvn. Ikke så rart etter alt som skjedde i går. Blir mye tanker av både det ene og det andre. Var nemlig ikke bare hos ortoped, på ettermiddagen var jeg også på et jobbintervju. Så hva det blir framover, det gjenstår å se.

Ny jobb trenger jeg, og det kan jo gå lang tid før det blir noe operasjon på meg. Føler meg jo forholdsvis bra nå i forhold til slik det har vært tidligere. Gikk en tur på nesten 5 km forrige dagen. Litt for å teste benet, og formen. Og det gikk jo bra selv om det ble vondere dagen derpå.

Men nå skal jeg i stedet prioritere trimsykkel, så jeg får åpne abonnementet på Fitnesspoint igjen.

For å komme tilbake til tittelen for i dag, kosemodus.  Det var kaldt ute, skikkelig rimfrost på bilene og bakken. Så det har nok vært minusgrader i natt. Var 0 grader da jeg sto opp kl 07:30.

Trøtt og i skikkelig kosemodus. Så derfor tente jeg lys, satte på radioen og spiste havregrøten i lun og koselig stemning. Får nesten julefølelse av dette. 😉

 

 

 

 

Men nå får jeg komme i gang med dagens gjøremål. Ønsker deg en flott og god onsdag! 😀

 

 

#kosemodus #trøtt #sove #natt #kaldt #hverdagen #blogg #onsdag #radio

10 kommentarer
    1. Kjempekoselig blogginnlegg! Lykke til <3 🙂 Du har mye spennende å se fram til, og krysser fingrene for at jobbintervjuet gikk bra!
      Håper du får hjelp fra ortopeden!
      Kjempefine bilder du har tatt 🙂
      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

      1. Toril sin hverdag med musikken: Tusen takk for det. 🙂 Ja, det er spennende tider, og jeg er optimistisk og tror at ting ordner seg på den beste måten etterhvert. Det har alltid gjort det på en eller annen måte 😉
        Ønsker deg også en fin onsdagskveld! <3

      1. Margrethe: Ja, det er alltid spennende, men vet ikke om jeg kan ta jobben om jeg skulle få den. Har ikke søkt, rekrutterer fant meg på LinkedIn. 😉

    2. krysser fingrane for att du får jobben da :=) ja desverre er det lange ventetider på opperasjoner,eller andre undersøkelser en skal gjennom .Rart dette med lys og mørke,det gjør noe med en ,og vi koser oss litt ekstra ,koslige bilder

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg