Kommentarer

20190116_162253.jpg

Tok bildet på vei hjem fra bussen i ettermiddag

 

I dag ser det ut til å være trøbbel med å kommentere på wordpress. Ihvertfall er det helt stille på bloggen min, og det er litt vel stille synes jeg.

Ikke det at jeg får så mange kommentarer, men ingen er litt mer sjelden nå.

Ser at det har vært trøbbel å skrive innlegg og komme inn på blogg.no også i dag. Så det kan jo ha noe med det å gjøre også.

Ordner seg nok etterhvert.

 

#kommentarer #trøbbel #blogg #vinter

8 kommentarer
    1. Tror det er mye kommenteringsrot og innloggingsproblemer ja! Får se om det er lettere på nlogsoft og om min kommentar kommer frem 😉 Likte bildet, stemningsfult med ordentlig hverdagsbilde ute. Fint med snø

    2. Ja i dag har det vært problemer på flere plan, innlogging, skrive innlegg og så tror jeg også det har vært mer eller mindre stopp i overføring til Bloglovin. Jeg var inne å sjekke tidligere i dag, og da var det nesten ingen nye innlegg.
      Kjedelig når det blir sånn… Veldig fint bilde du har her 😊

    3. Det blir litt rot av og til ja 😮 Jeg har ikke vært særlig aktiv før nå på kvelden for jeg er jo på jobb, men fikk med meg. Dedicat sa fra 🙂 Og jeg snakket med bloggsupport 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg