Kaldt ute

Ja, i dag var det kaldt. Nesten 9 minusgrader viste gradestokken kl 07:30

Så etter en bedre frokost som alltid i ukedagene er havregrøt, så kledde jeg meg godt og gikk avgårde på trening.

Om jeg hadde lyst? Niks, men vil jeg bli bra/bedre så må jeg vel det 😉

Og jeg angrer jo ikke på det da. Dessuten var det friskt og vakkert ute.

Greit å være inne i varmen og se ut på dette: 

 

I dag er jeg ikke i rengjøringsmodus, så det blir andre innesysler i dag. I morra kanskje 😉

God onsdag! 😀

 

#kaldt #kuldegrader #frost #trening #hverdagen #blogg 

12 kommentarer
    1. Heldige er dere som har vinter når det nærmer seg jul. 🙂 Det skulle nesten vært påbudt med hvit jul i hele landet, tenker jeg. Men vi har jo noen uker på oss enda. Flink du er som har vært på trening.

      1. Marit: Takk for det. Må tvinge meg selv litt, men går greit når jeg har lagt opp uka på forhånd. Da er det ikke like lett å velge det bort 😉 Ja, er litt vinterfølelse nå, så får vi se hvordan det blir når jula nærmer seg. Synes det er koselig med vinter og snø, bare det ikke kommer og går hele tida og at det blir holke og glatt. 😉

    2. Der på slutten beskrev du en helt normal sørlandsvinter. 30 cm snø den ene dagen, regn den andre, mer snør den tredje og fjerde, og så mildvær igjen. Sørlandet er absolutt best på sommeren. Men en kan vel ikke få alt heller .. 😉

      1. Marit: Det er sant. Noen ganger må vi bare godta å få i pose og sekk, og det gjør vi her i trøndelag til tider også. 🙂 Jeg er nå glad i mye vær jeg. Bare ikke så mye at det går utover folk og fe med ulykker etc.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg