Kald fornøyelse

Det ble en kald fornøyelse å børste bilen fri for snø i dag. -16,2

 

Jeg kledde meg godt, med superundertøy innerst, Olabukse og tykk strikka genser, og så til slutt vindbukse, og tykk boblejakke. Lue og varme hansker var også et must.

Så jeg frøs ikke, men det var ikke så lett å få satt seg i bilen og starte den med så mye klær. Var jo enda mer stiv enn jeg er i kroppen daglig 😳😄

Et tykt, men lett lag med snø.

Som du ser,  så klarte jeg å kjøre bilen i garasjen etterpå, og der fikk den stå inne til jeg måtte laste den opp for tur til Gjengstøa igjen.  Vi har jo med et flyttelass hver gang. 😉

Olav kom hjem på formiddagen,  og da var bilen lastet og klar. ☺

Fortalte ikke før senere at det ikke gikk helt enkelt for seg 🙈😂

Der havna alt godteriet Olav har kjøpt til jul 😳😄 Vi skal ikke spise alt sjøl altså 😃

Heldigvis kom det ingen naboer som skulle ut akkurat da 😂

Sånn kan det gå når bunnen på esken plutselig går opp ☺

 

#snø #vinter #bil #kaldt #kuldegrader #laste #flyttelass

14 kommentarer

Siste innlegg