Juli

Juli betyr sommer i Norge, hvorfor føles det som høst da tro?

Når jeg har sitti på jobb og blitt mer og mer frossen, da er det bare å ta på ullsokker, varm jakke..

20190703_192953

…og drikke kakao 😀

20190703_174619

Ja, det gjorde jeg i går kveld. Det var kaldt og guffent,  humøret var på bånn, og jeg gjorde ikke annet enn å krype oppi sofaen og se på TV.

I dag våknet vi nok en gang til regnvær, 5°, så det er bare å kle seg godt.

Flatåsen i dag kl 06:55

20190704_070140

Hun her prøver å gi deg et smil selv om hun har mest lyst til å gjemme seg under dyna 🙄😁

20190704_064814

 

#regn #regnvær #ullsokker #juli #kakao #deppa #sommeritrøndelag

14 kommentarer
    1. er slik her også,men jeg ble lei av å fryse,så ny fyrer jeg i peisen på 3 dagen,strikker og koser meg inne ,heldigvis ferie på mannen neste uke,da reiser vi mot sol og varmere steder i landet vårt :=) håper det snur snart her og hos dere,på langtidsvarselet hos oss sier dei delvis sol og ingen nedbør fra i morgen av,håper vi kan stole på det da

      1. Vi kan jo prøve å stole på dem 😉 Ja, det er bare å fyre og kose seg. Vi har ikke vedovn i byen, men til helga blir det nok litt fyring i Huset ved sjøen tenker jeg. De melder 18-18 grader fra neste onsdag/torsdag, så vi får tro på det. 🙂

    2. Jeg fyret i ovnen i går kveld jeg. Håper det blir mer sommer snart, dette er ikke mye å lade opp til en lang vinter på.

      1. Ja, har man vedovn, er det bare å fyre. Vi gjør det i Huset vi også, men har ikke det her i byen. Ser litt bedre ut på langtidsvarselet nå heldigvis. Jeg har bestilt sol og varme fra neste helg, så du skal se vi får noe å lade opp med etterheert. 😉

    3. Ikke så mye til sommer her heller. Sitter med ulljakke på. Men nå skinner sola, så den må nok av snart. Jeg skal gjøre ferdig ullsokkene mine i dag. Man trenger vist det denne sommeren.
      Håper på noen varmere dager for oss alle snart😊

    4. Nei, det minner ikke mye om sommervær det vi har nå, selv om vi kanskje ikke har det verste været her i Oslo. Inne på jobben hos meg er det kaldt, så det nytter ikke med tynne sommerkjoler eller klær generelt nå eller når varmen oser utenfor. Da ender vi opp med en forkjølelse 😉

    5. Når været er så hustrig som det er må man bare gjøre det beste ut av det, og da får man kose seg innendørs med koselige aktiviteter 🙂

      Kjempestilige sokker 🙂 Likte de 🙂

      Ønsker deg en kjempefin torsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    6. Mange som virker litt deppa i dag.. Jeg har vært en liten tur på jobb igjen, så jeg merket ikke så mye til været. Men har vært ute og spist etterpå, og kjente jo det var kaldt på vei til restauranten. Det er lovet godt vær her i traktene til neste uke i alle fall 🙂 Vi får kle oss i mellomtida, og vente på bedre tider 🙂 KLem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg