Juletrepynten vår

I   Dette innlegget, fortalte jeg at jeg pyntet juletreet, og lovte at dere skulle få se nærmere på noe av pynten.

Nå er tiden inne for å vise dere. 🙂

 

Først får dere igjen se den lille engelen jeg fikk som lita jente. Det er alltid så koselig å henge den på treet. 🥰

Jeg har også heklet en del julepynt. Noe beholdt jeg selv, og en del ga jeg bort.

Det er hjerter  kremmerhus, korger og kongler.

Det hekla hjertet har jeg visst ikke hengt opp, så da ligger det fortsatt i esken. Vel  da får dere se det siden. 😄

Men konglene henger der

Som du ser, så har vi norske flagg og glitter på treet også.

Og perlene, har Olav fått etter sin mor. Koselig å henge opp ting med gode minner.

Har ikke noe julepynt etter mine foreldre enda, men får se om det blir noe siden. 🥰

Eller er det jo diverse pynt som vi har kjøpt

 

Olav har en del hjemmelagd pynt, og de må også opp på treet hvert år ☺

 

 

Da har du fått en nærmere titt, og som du ser, her er det hummer og kanari, og ingen spesiell symmetri. Akkurat slik jeg liker at juletreet skal være pyntet.

Slik mine foreldre også pyntet. Når ungene var små, så var de også med og pynte, og det var veldig koselig.  🥰

 

 

12 kommentarer
    1. Så masse koselig og fin pynt! Mitt juletre har også masse forskjellig – både nytt, gammelt og laget…. Jeg er vant til å pynte med flagg og julekurver også…! 🙂

      1. Tusen takk. Pleier å legge litt julesjokolade oppi dem når ungene kommer, men hadde glemt det bort i år. De fikk godt i pakkene så tror de hadde glemt det også 😄

    2. Akkurat sånn et juletre skal være synes jeg. Gøy å se din pynt. Hos meg er det også “hummer og kanari” som de sier. Men det liker jeg. Så fine de heklede konglene var! Nyt dagen! Klemsiklem:)

      1. Tusen takk. Her nytes dagen, og i ettermiddag kommer neste pulje med barn ig barnebarn 😍
        Kos deg og nyt dagen du også. Klem ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg