Julestemning utendørs

Vi er så heldige at vi fikk mye snø til jul, og det har snødd, og snødd, og det er så vakkert!

Jeg gikk en tur til ungene på hytta i går formiddag, for da fikk jeg stilt litt av trangen jeg har til å være sammen med familie i jula.

På vei fram og tilbake dit ble det mange bilder. Og du skal få se en del av dem her.

 

Som du ser, så snødde det bra når jeg gikk, men det er bare herlig 😍

 

Jeg ble en stund på hytta, og fikk se ungene pakke opp julegavene fra bestefar og bestemor. Koselig å se gleden til ungene 😍

Tilbake i Huset måtte jeg legge med og hvile,  for det er 3 km å gå totalt, og det var godt å kjenne at formen tillot det i går.

Hvilen ble ikke så lenge før det ringte på døra,  der sto 3 hyttenaboer som ville ønske oss God jul! 😀 Veldig hyggelig, og noe vi ikke opplever I byen ☺

Vi hadde ikke før gått inn igjen,  før det ringte på igjen.

Da var det gjengen fra hytta, barn, barnebarn, mormor og morfar til ungene, som sto utenfor.

Veldig koselig! 🥰

 

Dette gjorde dagen god, og vi feiret julaften med god mat vi to, og slappet av.

Resten av kvelden ble tilbrakt i sofa og godstolen, foran tv.

Og selvfølgelig gaver 😀🎅

Jeg fikk de artigste julekulene jeg har sett 😀

Mange som hadde fortjent slike mer enn meg, men jeg strikker jo litt jeg også 😁

Og fra sønnen min fikk jeg det som alltid redder jula for meg…akkurat denne

Fikk mye mer enn det altså, men denne er litt sånn “must” for julefølelsen min. Fikk alltid melkesjokolade på julaften, for jeg likte ikke marsipan, og det er barndomsminner som har fulgt meg hele livet.

 

Før midnatt og sengetid  måtte jeg ut en tur igjen. Var jo så flott ute! 😀

Her skal vi snart bo hele tiden 🥰

Blir litt mye bilder, men jeg lar det stå til.

Dette var julaften i Gjengstøa 🥰

Det snødde, men samtidig lyste det mellom skyene når månen kom fram. Og stjernene ledet meg…ikke vise menn 😀

 

Håper du fikk litt julestemning av bildene ☺

Fortsatt God jul 🙂

8 kommentarer
      1. Å, da blir det ikke mye julestemning nei. Vi har vært heldige med været så langt for å få stemningen ute 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg