Jeg klarte det!

Til tross for at jeg er mørbanka så klarte jeg å trene vel en time. Og det er vondt/godt 😉

 

Aldri feil å trene bare jeg trener riktig ut fra den kroppen jeg har nå 😀

Og for en kropp! 

 

Tror ikke du har sett finere kropp noen gang. Haha…litt selvironi må jeg jo ha. 🙂

Er vel sånn man skal posere og ta selfie når man har en treningsblogg? 😉

 

For ikke å glemme å være flott sminka og nyfrisert  😉

Skikkelig fin sveis i dag.  Er jo ingen vits i å dusje og ordne håret når man skal trene. Nei, dusje og pynte seg etterpå.  Svetter alltid så mye fra topp til tå, så det er bortkasta før trening.

Nå burde jeg hatt bilde av den fine silikonrumpa mi…for ettersom jeg har fått beskjed om å bruke sykkel og ikke tredemølle, bør jeg ha litt polstring. Får jo så vondt i rumpa!

Men du skal få bilde av “polstringa” uten meg inni 😉

Det hjelper godt skal jeg si deg. Egentlig burde jeg brukt den buksa hele tiden, har nemlig sånn helt flat rumpe 😉

Men den også får “værra som den er, når,n itte vart som den sku”

Eller kanskje den ble akkurat sånn den skulle? Passer veldig fint til kroppen. Jaja, ikke sånn gitarkropp, mer …Ja, mer hva da tro? Kom ikke på no jeg 😉

Nei, det får være nok sprøyt for i dag.

Vi har nok en fin og kald novemberdag. Det er bare så herlig! 😀

 

Tok på meg sko med brodder også. Tar ikke flere sjanser nå. 🙂

 

 

 

Om du lurer på hvorfor jeg er så slitsom glad og har rare blogginnlegg, så er det bare det at jeg alltid blir sånn på denne årstiden før jul. Det bare kommer sånn helt av seg selv. 😀

Og da må jeg jo bare nyte godfølelsen. <3

 

Vet at mange sliter om høsten, så beklager om jeg er litt ekkelt ego om dagen. Ønsker at alle skulle følt akkurat det samme som meg 🙂

Du får en god klem i dag <3

#fitnesspoint #trene #trening #selfie #glad #brodder #høst 

 

12 kommentarer
    1. Hei på du 😀 Måtte ta meg en tur innom til deg 🙂 Men er kjapp med å si at jeg ikke har finlest masse innlegg, det rakk jeg altså ikke 😀 Men jeg skjønner jo såpass at du har tryna (er vel ikke noe some heter,, “rompa…?”) noe skikkelig, og fått marsjordre til treningssalen på fysioen i straff,,ellet belønning? Snakk om å ha flaks sånn rett før adventstida 😀 Men du har en god porsjon sjølironi, og bedre medisin for det meste finnes ikke 😀 Takk for titten og god bedring 🙂 , ja da tenkte jeg ikke på humøret altså 😀

      1. dedicat: Hehe..Tusen takk for det. Trenings er nok mer for hofte og bein enn armen akkurat nå. Skjer så mye uventa i livet mitt for tida, så det er ikke enkelt å henge med uten å følge meg hele tida. 😉
        Og når jeg først er i skrivemodus kommer innlegg på løpende bånd. Koselig at du stakk innom. Velkommen igjen 😉

    2. Fint du klarte å få trimma litt selv med mørbanka kropp..og du så jo både sprek og blid ut..fin kombinasjon sammen med litt humor og selvironi det :)).. jeg har stadig “rare” blogginnlegg jeg…litt rar er bra så lenge man ikke er slemm..hehe.. Klem <3

      1. annebe: Hehe..Tusen takk for det. Ja, er vel greit så lenge det er meg selv det går utover meg selv. Noen ganger mannen min også, men det er han klær over. Og jeg spør først 😉

    3. Det er alltid koselig å lese at andre har det bra, og er glade og fornøyde…ingen som kan syns det er ekkelt vel….Blir bare litt missunnerlig…hihih…Flink er du..å trene, og fine bilder av en sprek dame! Polstring må til ja..om man skal opp på sykkelen…Ha en god kveld!

    4. Så herlig du er. Jammen godt med en dame med humør!!!! Flott kropp har du da jammen også. Ja, nå gleder vi oss til advent og jul. Jeg liker egentlig høsten jeg med både tåke, regn og rimfrost. Variasjonene er artig. I dag driver jeg med litt rengjøring og det er så koselig når noe er klart. Jeg må få unna litt vindusvask før det blir for kaldt, men jeg tror jeg tar det til uka. Nyt dagen og trall i vei mot advent!

      1. natheless: Tusen takk for det. Hyggelig tilbakemelding til ei sprø dame 🙂
        Blir som ungene kalte meg; Litt rar, innimellom 😉
        Er godt noen ganger å ikke ta seg selv så høytidelig. Ha det litt moro på min egen bekostning.
        Med de følgene jeg har føler jeg meg trygg på at jeg kan være litt “sprø” 😀
        Nyter dagen og har ordnet til advent her i Huset. Hjemme på Flatåsen blir det først klart til neste helg 🙂
        Nyt dagen du også! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg