Jeg er tilbake :)

Lånt bilde fra nett. Her kommer jeg krabbende fram, så får vi se om jeg kommer meg oppover etterhvert. 🙂

 

“Hei, du kokken på toppen, vær nå litt grei.

Gi plassen til andre, ja, for her kommer jeg 🙂

 

Du ser meg nok ikke, for jeg er helt her nede

glad for i det hele tatt å være tilstede!”   😀

 

Når det kommer dettende et dikt, ja da blir det et blogginnlegg. Og dette er det første av mange her på blogg.no igjen.

Jeg har vært fraværende her noen år, men nå fikk jeg komme tilbake, Takk til support på blogg.no for god hjelp! 🙂

 

Følg meg gjerne. Og jeg har egentlig ingen ambisjoner om å klatre til topps, men kokken måtte få et lite dikt, også kanskje jeg møter dere andre på veien min oppover på listene. Trenger ikke være her nede på bunnen sånn veldig lenge 🙂

 

#tilbake #bloggno #humor #dikt #kokken #heidisverden

 

 

 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg