Jeg er blid igjen nå 😉

Du trodde vel ikke jeg skulle være sur hele dagen?  Om du leste dette innlegget

Det hjalp rake litt løv og kvist, og prate med folk som gikk forbi.  Nemi var også innom og hilste på, og i morgen skal vi passe henne noen timer. Det blir første gang, og det skal bli koselig! 😊

 

Vi gikk oss også en tur til søskebarnet til Olav, som har hytta like oppi veien her, og der satt vi på verandaen og pratet en god stund.  Han og kona satt ute, og da er det lett å stikke oppom i finværet. Men etterhvert ble det kaldt, for den nordavinden er isende kald. Så da gikk vi hjem, Olav tente i ovnen og jeg lagde eggerøra til kveldsmaten.

Vi spiste grøt tidligere i dag, så det var godt med litt ekstra til kvelds.

Hadde ikke lyst på så mye annen mat i dag, og eggerøre er veldig godt.  Dessuten har vi skeiet ut med litt ekstra i kveld, men det skal jeg fortelle om siden.  Kan ikke røpe alt med en gang 😁

 

Håper du har kost deg i dag. Jeg har ikke fått lest meg opp enda på deres blogger i dag, men skal stikke innom nå en snartur. 🙂

God lørdagskveld!

8 kommentarer
    1. Det går seg som regel til tenker jeg. Bra dere kosa dere og fikk skravla litt, koselig sted og folk kommer jo på hyttene sine..Besøke folk på hytter er alltid koselig.
      God kveld videre og klem fra meg 🥰

      1. Nytter ikke gå rundt å være sur så lenge. Blir så ukoselig det 😉 Resten av dagen var helt topp 😀 Her er jeg allerede i gang med å nyte dagen min 🥰 God klem ☺️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg