Å, nå ble jeg sur, også jeg som var så blid 🙄

Lurer du på hvorfor jeg er sur?

Jo, det skal jeg fortelle deg:

Vi dro på kirkegården for å stelle gravene i dag, og etterpå tok vi turen nedom Heimsvatnet

Nydelig vær, og det er veldig fint der.

Vi gikk over trebruene, og bort til sandstranda.

 

Så du at jeg var blid?

Var det en stund til

Vi satte oss litt og nøt utsikten og den fine toppanda som drev og dykket

På vei tilbake så hadde vi sett at toppanda hadde svømt under den ene brua, så jeg tenkte at jeg måtte ha kamera klart.

Men så gikk jeg og holdt mannen i armen, og når vi kom til brua begynte Olav å snakke om at det pleide å være småfisk i vannet, så vi kikket etter det.

Og jeg hadde glemt å ta opp mobilen.

Tror du ikke at anda kom rett mot oss, og fløy rett over hodene på oss. Men innen jeg rakk å få opp mobilen,  og kamerainnstillingen,  som så klart pekte mot selfiedronninga,  så var anda langt borte på vannet igjen.

DA ble jeg SUR! 😳😆

Åååå, det blinkskuddet jeg kunne fått! 😲☹️

Skylder på mannen jeg, han med den fisken sin, også er han så fin at jeg blir litt sånn forelska og går og holder i armen sånn plutselig 🥰

Hva er vitsen med det når jeg skal ha bilder til bloggen da? 😁

Nei,  nå skal jeg gå ut i sola og rake litt kvist og løv, og bli blid igjen 😄

Kan ikke være sur så lenge, for det var en flott opplevelse uansett 🥰

God lørdag! 😀

 

 

14 kommentarer
    1. Haha, men det ble mange flotte bilder uansett. Og den brua var et supert motiv. 🙂 Kunne ikke forestille meg at du er sur lenge, nei! 😀

      1. Hehe, nei, er så kjedelig å være sur 😄
        Det er flotte motiv der, men det var en skikkelig bonus å få se stokkanda. Og det var jo så nærme, og kunne vært det blinkskuddet. 😃
        Men sånn skjer, og artig var det å se det uansett 😍

      1. Helt klart! 😍
        Men det er sjelden å kunne få så flott blinkskudd. Den fløy jo såå nærme oss 😁
        Men sola skinner og jeg nyter livet på terrassen 😊🌞

    2. Nydelige bilder!🤩Er det ikke typisk! Man rekker ikke å ta fram mobilen før øyeblikket er forbi. Håper dagen har vært fin likevel.🤗

      1. Tusen takk for det. Ja, dagen har vært veldig fin. Kan ikke la det ødelegge, for opplevelsen var i grunn mer enn bra nok..men der og da var det litt surt for jeg hadde jo vært forberedt før jeg kom dit, og så klarer jeg å glemme like fort. 😁🙈 Litt tåkehjerne til tider 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg