Januar

Da er 2017 over, og vi er allerede på dag 2 i 2018. Året i fjor, gikk så fort at jeg lurer på om jeg bare skal la julepynten stå, så slipper jeg både å ta det ned, og opp. 😉  Det føltes nemlig som om jeg akkurat hadde lagt det ned i eskene, når jeg tok det fra i midten av desember.

Men det blir nok litt rart med juletre i juli, så det skal nok ned i boden, men ikke enda. Vi skal ha barn og barnebarn på besøk til helga ettersom vi ikke fikk hatt dem her i jula, og da ønsker vi at de skal få litt av vår julefølelse også. Så det skal få stå til over neste helg tenker jeg.

Mannen min er i gang på jobb igjen, og da er hverdagen her. Godt å komme tilbake til normalen igjen. Jeg har tatt årets første trening, støvsugd og vasket litt, og nå kan jeg slappe av med bloggen, bilder og annet. 🙂

Det er litt mildere ute nå, og det har snødd litt i dag. Det skal visst bli mye kaldere mot helga, så vi får bare nyte at det er vinter. Bedre det enn regn synes jeg. 😉

Vi håper på et bedre år i 2018, og det er mange blanke ark, så vi får fargelegge dem så godt vi kan. Noe får vi nok hjelp til av ting som skjer, men jeg håper vi klarer å gripe dagen, og gjøre den til vår.  Jeg skal gjøre mitt beste for at hver dag skal føles som min, og at det gjør at jeg har mye å gi til andre også.

Alltid spennende når det nye året er i gang. Raskt kommer hverdagen, og mnd går, men det er mye vi skal fylle disse dagene med. Nå tror jeg at jeg skal ringe mora mi. Hun setter alltid pris på at jeg ringer, og det til tross for at jeg ringer nesten daglig. 😉

Ønsker deg en flott dag!

Jeg har en tendens til å ikke ville bruke slike fine lys, men det er jo ingen vits i at det ligger i skuffen? Så dette lyser er tent for deg i dag! 🙂

 

#januar #lys #stearinlys #muligheter #blankeark #blogg #julepynt #juletre #2018

 

14 kommentarer
    1. Ja, tiden går så fort. Jeg synes også at jeg akkurat har tatt fram jula, og så er det snart over. Men den skal få være over neste helg her hos oss også. Så flink du er som er i gang med treningen allrede. Ønsker deg lykke til i det nye året og kos deg videre med jula!

    2. årene går fort når vi er godt voksne,egentlig skjedde det litt for mange vonde ting i det gamle året,så det er godt det er over så håper vi det nye året har masse kos og glede med seg ,jeg ønsker det velkommen :=) og her skal julen få være til helgen

    3. Kos deg med julehus..jeg ryddet mitt vekk i dag..men treet røss så fælt..Så klart må sånne fine lys brukes..men ja..lett for å ha dem til pynt..Ha en god kveld!

    4. Flinka som er igang med treningen igjen! Jeg jobber over-og undertid i dag og i morra, så torsdag blir min første trening – mølla og rockeringen og vektene…..! Klem <3

    5. Hei og godt nyttår!
      Et fint lys du har tent <3
      Ja her er julen nesten helt borte nå. Treet for først da det er ekte og jeg er allergisk. Det får være inne fra lille julaften til 1 nyttårsdag. Jeg elsker ekte trær og hiver innpå litt ekstra allergimedisin for den biten i jula 🙂
      Og det er full skjerpings her også nå med hensyn til trening. Jeg er på vippet til å melde meg inn igjen på Aktiv treningssenter 🙂 De har gde tilbud nå og jeg har lyst, for da vet jeg at jeg trener. Jeg er en slurv om jeg skal gjøre det hjemme…………….
      🙂 klem

      1. Etdiktomdagen: Takk skal du ha. 🙂 Ja, det er greit å være på et treningssenter også. Jeg gjør begge deler, så i dag har jeg vært på Fitnsesspoint igjen. Der har de flere apparater, også gjør jeg matteøvelser hjemme. Var greit i dag, for jeg var dere alene.. trenger ikke så mange folk rundt meg. 😉 Ha en fin dag! 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg