Jaja, neivel…

Det kom ingen kalender.  Makan til tull.

Skulle plutselig ta så lang tid nå da. Trodde jeg hadde mer enn nok tid, men heldigvis så er det lenge igjen til jul 😉

Blir bare en pakke å sende så det går fint likevel. 

Han på butikken trøsta meg med at; “den kommer sikkert i morra.”

Ja, det gjør den sikkert, men da har jeg dratt. Sånn er det med den saken. 😀 

Jaja, kan da ikke få alt som jeg vil heller. Snakker om å være bortskjemt! 😉

Jeg fikk gått en liten tur i finværet i stedet for busstur til byen, og det var Ikke gæli det heller. 🙂

 

 

 

#kalender #forsinket #tur #sol #hverdagen

18 kommentarer
    1. Irriterende når ting ikke kommer når man tror…særlig når du skal bort..men..sånn er det…er ikke alt vi kan rå over….Ha en god kveld!

      1. Toril sin hverdag med musikken: Ja, er jo kjedelig, men hadde inne fått noen dato, så de er nok innafor. Er vel bare jeg som har vært heldig og fått det tidligere før 🙂 Ha en fin kveld! <3

      1. frodith: Ja, det blir å sende. Var det jeg tenkte å slippe, men neste år må jeg være tidligere ute før vi skal sørover meg julegaver 😉
        Er jo bare denne kalenderen, resten har vi med i bilen i morra. Så da går det bra likevel 😉
        Var bare litt rart, for jeg bestilte en stor fotobok samtidig, og den kom i midten av forrige uke. Mamma syns det er så artig å få personlig kalender, så jeg har lagd det i flere år nå. 🙂

      1. natheless: Ja, det er ingen krise. Jeg er bare sånn laga at jeg liker å få gjort ting slik jeg i utgangspunktet har planlagt. Men det er lenge til jul 😉 Ja, det ble fint vær i dag. Og heldigvis skal det slutte å regne i Halden når vi kommer dit også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg