Jada, mannen min – Skal bare…. 😁

Er du sånn også?

Altså litt sånn at når du driver med en ting, så setter du det bort fordi du må gjøre noe annet, og lagrer det på midlertidig plass…🙄🤔

Sånn som dette

Så du oppbevaringsboksen? 😳

Den står i hylla mi. 😁 Ellers ser det vel ganske greit ut?

Men se på hyllene her da 😀

Det er Olav sine hyller 🙂

Viser ikke inni skapene, for selv om vi har orden, så har jeg et par poser eller flere, som skal ryddes bort…skal bare 😄

Du så sikkert innlegget om vårt fine Walk in closet ?

I gangen hadde vi (les jeg) noen flere oppbevaringsbokser i vente av ting som skal oppi dem

Han trodde de sto der fordi de skulle opp på mørkeloftet. Opp trappa du ser til venstre.

Det sto nemlig flere ting der som han hadde satt der, som skulle opp.

Men når jeg så hadde bært opp det han hadde satt der, så lurte han jo så klart på hvorfor dette sto igjen 😳😁

Vi har nå en stue nede som har en del ekstra esker og ting pga flyttinga. Og et soverom oppe med mye ting og tang, så da mente han at disse tinga kunne stå der de også.

Er jo ikke vits i å ha rot overalt liksom 😳☺

Vet du, jeg er så enig med han, det er bare det…at jeg liker å ha det inne rekkevidde, og ikke minst for å huske at jeg skal gjøre det.

Jeg er en rotekopp til tider når jeg har mange prosjekter gående.

Mens han som er arkivar,  ihvertfall var det, han rydder alt hele tiden, og gjerne mange ganger.

Han kan flytte på tomme esker og søppel flere ganger om han finner et lurere sted som gjør at ser ser bedre ut.

Så gjett om jeg er glad for å ha en sånn mann! 😀🥰

Det gjør jo at vi har det ryddig for det meste, og jeg slipper å mase på han  😂

Bedre at han må mase på meg 😁😄

 

Er det flere rotekopper der ute enn meg tro? 😁😀

12 kommentarer
      1. Hehe, greit å samle alt rotet ihvertfall. For jeg orker jo ikke gjøre alt først som sist 😁😄 Men skjønner godt hva du mener og jeg HAR blitt litt flinkere ☺ Må jo det nå som han er hjemme hele dagen 😂

    1. Lekkert bilde av deg 😉
      Rotekopp? Ja det skal jeg love deg at jeg er, men alt er gjemt bort i skapene mine. For jeg liker å gi inntrykk av at det er veldig ryddig hos meg 🤣 Jeg har nok en jobb å gjøre med å få orden på skapene min, for sånn som det er nå kan det ikke være.

      1. 😀 Nå ble jeg ikke overrasket, for du virker å være en ryddig person. 🙂 Vet ikke hvorfor jeg har følt det, men da stemmer det jo 🙂 Veldig bra vi er forskjellige 😉 Klem <3

    2. Herlig bilde der til slutt. Jeg roter litt og så rydder jeg. Jeg rydder oppe, og manne rydder nede kan man si. Godt å ha faste plasser til ting, så man finner det igjen. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg