Regnvær og walk in closet

I dag våknet vi dag til plaskregn, og det var godt å ligge bare og nyte varmen i senga, og høre på regnet som trommet på ruta.

Ellers var det helt stille i Huset.

 

Olav hadde stått opp, men han er stille helt til jeg står opp, og sitter med pc,n nede i stua.  Vi begynner å føle oss som to pensjonister selv om ingen av oss er det enda.

Olav har avspasering, og snart ferie. Jeg er ufør, men vi har dagene fri og kan bruke dem slik vi selv ønsker.  Det er faktisk veldig godt!

 

Vi spiste frokost, jeg havregrøt og han brødmat. Så tok jeg meg en god dusj før jeg kledde meg for dagen.

 

Og det er her walk in closet kommer inn. 🙂

 

Vi har nemlig en gang mellom gangen og soverommet oppe, så der kan vi lukke døra og vi har nå ordnet det med hyller og kroker til å ha klær på.

Jeg hadde planlagt i går at jeg skulle skrive om det i dag, så jeg hermer ikke etter deg Bunny 😉

 

Her får du et innblikk i vårt klesskap/walk in closet

 

 

 

 

Fra døra i gangen og inn til soverommet

 

Soverommet så du litt av i dette innlegget i går, men her får du resten av det.  Et soverom med litt gammelt, og litt nytt

Skal ha opp litt flere bilder på veggene etterhvert.

 

Et litt nærbilde av sminkebordet 🙂

 

Dette er et gammelt hus, med mye sjel.  Og vi har kun malt vegger og mur. Har holdt på med oppussing i alle årene vi har vært her i helger og ferier, så heldigvis trenger vi bare å fornye bad og stue nå. Og så har jeg noen vinduskarmer å male.

Du skal nok få bli med på prosjektene våre fremover, for det er jo ikke så mye annet som skjer rundt oss nå.  Det blir hverdagens gjøremål og turer i nærområdet.

Vi koser oss med det, og jeg håper du også koser deg med å være med oss/meg 🙂

 

Ønsker deg en god torsdag enten du har regn, snø eller sol. 🙂

10 kommentarer
    1. Her har tåka ligget helt nede på bakken siden i går kveld, nå endelig ser det ut som det begynner å lysne opp.
      Jeg elsker gamle møbler, og det sminkebordet er bare så lekkert og fint 🥰
      Nyt dagen, selv om det regner 🥰

    2. så kjekt med en slik garderobeplassoversiktelig og greit :=) nå som dere bor fast i huset kan dere slappe av og pusse opp når det er lite annet som styrer dagen værmessig også ,liker slike gamle hus med sjel

      1. Så koselig at du liker det. Ja, det er masse sjel i huset, og det er godt å være her ☺ Har aldri hatt slikt rom før, så det var lurt av Olav å foreslå det. Butikkhyllene kom til nytte 😁😀

    3. Så kjekt walkincloset – og såå koselig soverom! Blir gøy å se prosjektene etterhvert! Uansett så koser jeg meg med bloggen din – alle de vakre bildene og gode orda! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg