Ingunn og Ingvild 🥰

To fine navn, på to flotte damer 😍

 

I går ble jeg med Ingunn på bedehuset på Hellandsjøen.  Der skulle det være sangkveld, og jeg hadde veldig lyst til å være med.

Formen var som vanlig ikke helt god, med hodepine m.m. Men fikk tatt en ørliten lur på dagen, og det hjalp.

Så når hun sendte melding og sa at ryggen hennes var bedre, og at hun skulle dra, da ble jeg med.

Og jeg angrer ikke på det. Noen ganger er det akkurat det en trenger, sang og musikk, mennesker og god mat og kaker. Holdt meg til rundstykker med godt pålegg og et tyyyynt kakestykke, toscakake. Ble litt kaffe også. 😉

Mye fin sang, av brødrene Gjerde. Og fellessang. Noen ganger er det godt med den “gamle stilen” ☺️

Som om ikke det var nok sosialt, så hadde jeg avtale med Ingvild Bforb om å treffes på Kafé Koselig i dag.

Så klokka 12 var vi begge på plass, og vi bestilte oss en Vegetarsandwish begge to.

Greit å prøve nye ting. Og den var ganske god den ☺️

Det beste var likevel å treffe denne blide, herlige dama her. 😍

Blir glad av å være sammen med henne  og det er godt å kjenne omsorgen hun har 🥰

Takk for koselige timer igjen Ingvild. Ikke mulig å ikke bli glad i deg ☺️💕

Forrige treff kan du se Her

Fine dager, med fine folk, og nydelig vær. 😍

12 kommentarer
    1. Så fint å se at du har kosa deg i godt lag disse dagene.<3 Det kan være en skikkelig boost når ikke formen er helt der den burde være. Man får gjerne et lite påfyll med god energi av sånt.<3 Ha en fin kveld.<3

    2. Så koselig og bra. Kjekt å komme ut den døra og møte flotte damer..spise god mat og sang og. Musikk. Tenker det gjorde godt. Maten så deilig ut ❤️❤️klem fra meg.

      1. Takk for det ☺️
        Ja, det gjorde veldig godt å komme ut litt og få noe annet å tenke på. To koselige damer å være sammen med også. 😉 Maten var god den ja 🥰 God klem ❤️

    3. Koselig at du og Ingvild har vært på “date” igjen. Der skulle jeg gjerne vært på nabostolen! 😀
      På Hallandsjøen har jeg også vært. Til og med sust rundt på vannski i min ungdom. 😉

      1. Det var veldig koselig. 🙂 Vi må få til å treffes snart vi også Kari. Lenge siden nå 😉 Så du har sust rundt på vannski ved Hellandsjøen, da får du suse litt rundt her også da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg