Koselig dag med Ingvild 😀

Endelig fikk jeg somlet meg til å besøke Ingvild BforB

Jeg har gledet med lenge til å besøke henne, og nå var endelig dagen der ☺️

Vi avtalte lunsjtid, og jeg troppet opp litt tidlig,  (som alltid)

Men først måtte jeg ta noen bilder på vei dit. Det er så flott kjøretur, gjennom vakkert landskap

Kjører Peugeot i dag ☺️

Også fikk jeg tatt nytt benkebilde også 😉

De fleste har jo vett til å komme litt etter avtalt tid, men ikke jeg nei. 😁🙈

5 minutter før 12 var jeg ved busstoppet, og jeg hadde satt på GPS,n for sikkerhets skyld, men den ville jo ha meg til å kjøre 9 minutter til. Så for sikkerhetsskyld ringte jeg for å ikke lure meg selv til å kjøre lenger.

Var jo her hun bodde..

Med denne utsikten

Og joda, jeg var på rett plass, en blid og flott Ingvild møtte meg i døra.

Vi kom ikke opp trappa en gang, før praten var i gang,  og den holdt vi gående…

Igjen ble de 2 timene jeg hadde tenkt å være, til over 3 timer. 🙈

Da hadde vi spist god lunsj, nybakt eplekake og drukket noen kopper kaffe, og noen glass med juice.

Her ser Ingvild veldig lur ut, men hun setter seg bare til rette på stolen 😄

Sånn ja, da var hun på plass 😍 Vakker, som alltid ☺️

Vi var innom mange samtaleemner, og alle kunne vart i timesvis hver for seg, for Ingvild er en dame som har mye kunnskap, hun er vitebegjærlig, og interesserer seg for mye.

Alltid spennende å snakke med henne, og jeg blir ikke lei.

Vi er enige om at vi kunne sitte slik og snakke i timesvis, og ikke gå tom for tema 😀

I tillegg er vi enige om at vi ønsker det skal gå kortere tid mellom å treffes. Så det gjenstår å se, men noe vi virkelig ønsker å få til 🥰

Hun har også mye av kunsten sin på veggene, og det er så mye fint.

Flink, allsidig og driftig dame, med hjertet på rett plass 😀

Tusen takk for en veldig koselig dag Ingvild

 

17 kommentarer
    1. Tusen takk, Heidi, for et svært koselig innlegg og ikke minst, at du endelig kom. Det du skriver her om meg kan jeg sende tilbake til deg, du er også alt det fine du skriver om meg <3
      Håper vi får til å møtes før det nesten har gått et halvt år. Trivelig var det. Stor klem <3
      Ps. Vi posta innlegga med to minutters forskjell 😀

      1. Såpass ja 😄 Også hadde vi ikke avtalt tid engang 😀
        Tusen takk 🥰 En utrolig fin dag sammen med deg, og vi bør jo klare å treffes oftere ☺️ God klem ❤️

    2. Så koselig dag dette var, ser ut som dere to trives i lag ja..Nydelig pyntet bord og flott dame og kunsten ser ut som den gir god energi…
      Klem til deg. ..
      ..
      Og fine bilder fra turen dit. Så ut som en lang tur, men nydelig landskap da.

      1. Vi hadde en veldig koselig dag. ☺️
        Er bare en halv time ca å kjøre. Naturbildene er tatt på samme plass…du vet meg og bilder 🙈😄
        Kunsten hennes er flott 😍

      1. Tusen takk 😀
        Det er veldig flott natur utover til Aure, så jeg måtte bare stoppe ☺️
        Vi har helt klart “truffet ” hverandre, og har det veldig koselig sammen 😍 God klem ❤️

      1. Hun er en herlig, og flott dame. Og jeg blir like fascinert av henne hver gang jeg treffer henne. Mye spennende å snakke med henne om. Og turen var flott 🙂

    3. To vakre damer på treff. Så koselig vi fikk “være” med litt også. Synes jeg kjenner stemningen og latteren. Ha en fin dag begge to, for jeg er sikker på at BforB leser dette også. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg