I dag også

Ja, i dag også ble det bytur. 😉

Det ble flere timer i byen i dag. Hadde to møter og litt tid i mellom møtene, så da ble jeg med bussen til Solsiden og kikket litt i butikkene der.

Hadde som vanlig med meg matpakke, og den spiste jeg ute på en benk utenfor.

Hvis du lurer på hvorfor jeg alltid har med meg matpakke, så er det ikke fordi jeg ikke kan kjøpe med mat. Det gjør jeg jo også innimellom, men jeg synes matpakke ofte smaker best 😉

Også liker jeg rutiner i hverdagen, så da spiser jeg det samme som når jeg er hjemme, eller på jobb. 

Jeg er kanskje en av få som ikke synes matpakke er kjedelig 🙂

Men det var ikke det jeg skulle snakke om da. Var bilder fra Trondheim jeg ville vise deg igjen. 

Det er Byen med stor B for meg <3 Blir aldri lei denne byen. 😀

Så her kan du se turen min i dag 

 

 

 

 

Så er det på tide å rusle til neste møte, over blomsterbrua, hvor jeg igjen må knipse litt. Ble så fint vær, sola varmet og det var godt å være ute 🙂

 

 

 

 

 

Hurtigruta ligger til kai enda. Du ser den så vidt 😉

 

Bilde mot byen

 

Tilbake mot Solsiden

 

Forbi Nova kino

 

Gågata i Nordre gate

 

Musikk og mye folk i byen i dag. Mange turister fortsatt. Hørte italiensk overalt 😀

 

Etter at jeg la ut dette bildet oppdaget jeg noe jeg ikke så da jeg tok bildet. Det var veldig koselig synes jeg <3

 

 

 

Fortsatt bygging på Torget, ikke mye fint å se enda. 

 

Stiftsgården fra en annen vinkel

 

 

 

Så er det bare å vente på bussen hjem i Munkegata

 

 

Og der var det ledig sete også 😉

 

Så bærer det over broa, med utsikt mot festningen. 

 

20 minutter, så er jeg hjemme igjen. Sliten, men fornøyd. Jeg klarer jo å gå mye mer nå, uten altfor mye vondt. Det er godt å kjenne at ting bedrer seg. Gikk til og med en liten tur med mannen min etter middagen. 😀

Men nå er det sofaen resten av kvelden. Ønsker deg en fin torsdagkveld! 🙂

 

Har du lyst til å se flere bilder fra Trondheim, kan du gå inn HER. HER  HER

 

 

 

#trondheim #bytur #stiftsgården #munkegata #nordregate #gågate #sol #solsiden #blogg #hverdagen

 

 

16 kommentarer
    1. Mange fine bilder fra bytur ..moro å ha med kamera..da ser man liksom ekstra godt etter alt det fine som er rundt om kring :)) Liker matpakker..men er jeg i byen kjøper jeg som regel et rundstykke eller noe.. Håper møtene gikk greit <3

    2. Flotte bilder av Trondheim. Er du trønder?
      Selv synes jeg matpakker er pyton, men det er vel som man gjør det til også.
      Kun barna som har med matpakker til skolen her i huset.

      1. poesimylife: Tusen takk for det. Nei, jeg er østfolding, gift med trønder 😉
        Jeg er nok litt alene når det gjelder å like matpakker, og noen ganger kjøper jeg baguett eller rundstykke, men det er så greit med matpakke for da kan jeg spise når som helst 😉

    3. tusen takk for turen! Jeg har bare sett sentrum av byen, (litt mer men det husker jeg ikke hvor var). Så deilig med blå himmel fortsatt, her ble vi glade når regnet ga seg i dag tidlig for så å komme igjen nå i kveld. Tror jeg må dra til Trondheim igjen en gang, for jeg likte byen. Var der noen ganger på -80 tallet. Den gang vi egentlig skulle flytte dit fordi mannen min jobbet i byen på Lksk. Det ga mersmak men ikke nok til å flytte dit i stede for hjem til Bergen 🙂

      1. margarites: Koselig at du ble med på bytur 🙂 Jeg har vært i Bergen en gang, og da skinte sola. Kunne godt tenkt meg en tur til dit også. For jeg så også bare litt av sentrum den gangen. På 80 tallet 😉 Begge byer er flotte, og litt like 🙂

    4. Så mange flotte bilder! og se hvordan det blomstrer! Så bra å høre at du er bedre….krysser fingre og tær for at det fortsetter sånn….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg