Hva jeg driver med?

Siden jeg ikke blogger mener du? 😉

Jo, det skal jeg fortelle deg. Jeg har jobbet 2 fulle dager, og det i resepsjonen på Miljødirektoratet. Så da har jeg ikke orket å blogge.

Jeg var litt spent på om jeg ville takle å sitte i resepsjonen igjen, etter 5 år siden sist på en slik type jobb.  Men etter å ha sett sentralbordet, så følte jeg meg “hjemme” og etter en times opplæring var det helt greit å sitte der alene og ta i mot telefoner.

Og med denne utsikten klager ikke jeg 😍

Du kan tro jeg ble glad for at hodet fungerte så bra, og at det føltes som jeg kom tilbake til jobben min. 🙂

Men da er det ikke pc’n det første jeg setter meg foran når jeg kommer hjem kan du skjønne 😉  I går ble det en liten trimtur ut, og trening hjemme etterpå. For når jeg sitter hele dagen, da må jeg virkelig bevege meg på ettermiddag/kveld.

I dag er det en del husarbeid å gjøre, så jeg stakk bare sånn kort innom her for å gi det et lite livstegn. Kommer sterkere tilbake!

Håper du har det bra. Ønsker deg en god tirsdagskveld med soloppgang fra i går da jeg ventet på bussen  🙂

20190225_065328

 

 

#jobb #fulldag #miljødirektoratet #resepsjon #hverdagen

10 kommentarer
    1. Så fint at det går bra på jobben, og at du føler deg hjemme ved sentralbordet. At du ikke velger pc etter en sånn dag er helt forståelig.Ønsker deg en fortsatt fin uke 🙂

    2. Skjønner godt du prioriterer andre ting da 🙂 Så bra du følte deg “hjemme” og så deilig å ha fint utsyn mens man er på jobb 🙂 Klem <3

    3. Så godt at du syns det går bra på jobben 😊 Og den fine utsikten du har der da.
      Jeg jobber to dager i uka selv. Og det blir ikke noe særlig blogging på meg heller de dagene..
      Ha en fin dag😊

    4. Så godt du forteller hvorfor du har vært fraværende, og at det ikke er noe galt 😉
      Høres ut som en grei skuring, selve jobben, når det holdt med en times opplæring før du var selvdrevet 😀
      Gleder meg til du kommer sterkere tilbake – og en god klem til deg, Heidi ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg